פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר באחריות שלא תוקן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7 רכשתי סוני פלייסטיישן בסניף באשקלון בתאריך 17/9 הכנסתי אותו לתיקון בעקבות תקלה שמכשיר כבה ולא נדלק, המכשיר נשלח למעבדה וחזר בתאריך 9/10 שזה כמעט חודש, המכשיר לא תוקן!!!! עקב טענה שהמכשיר היה באיזור של חום קיצוני ( אין לי מושג מה זה אומר) התשובה של הסניף היא שאין מה לעשות!!! המכשיר הוא בן חודש בלבד איך יכול להיות שזו התשובה???? אני דורשת תיקון או מכשיר חדש!!!
כספי סוג הנזק :
תיקון מכשיר או מכשיר חדש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות מחסני חשמל שם ותפקיד:
נוצר קשר עם הלקוחה - המכשיר יימסר לתיקון למעבדה.
נעשה את מירב המאמצים כדי לספק ללקוחה מכשיר תקין בהקדם.
תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה - המכשיר יימסר לתיקון למעבדה.
נעשה את מירב המאמצים כדי לספק ללקוחה מכשיר תקין בהקדם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה