|
|
|
|
|
|
מכשיר באחריות שלא תוקן |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/7 רכשתי סוני פלייסטיישן בסניף באשקלון בתאריך 17/9 הכנסתי אותו לתיקון בעקבות תקלה שמכשיר כבה ולא נדלק, המכשיר נשלח למעבדה וחזר בתאריך 9/10 שזה כמעט חודש, המכשיר לא תוקן!!!! עקב טענה שהמכשיר היה באיזור של חום קיצוני ( אין לי מושג מה זה אומר) התשובה של הסניף היא שאין מה לעשות!!! המכשיר הוא בן חודש בלבד איך יכול להיות שזו התשובה???? אני דורשת תיקון או מכשיר חדש!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון מכשיר או מכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות מחסני חשמל |
שם ותפקיד: |
נוצר קשר עם הלקוחה - המכשיר יימסר לתיקון למעבדה.
נעשה את מירב המאמצים כדי לספק ללקוחה מכשיר תקין בהקדם. |
תגובה: |
נוצר קשר עם הלקוחה - המכשיר יימסר לתיקון למעבדה.
נעשה את מירב המאמצים כדי לספק ללקוחה מכשיר תקין בהקדם. |
פתרון: |
|
|
|