פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע, מכירת מוצר שנגמר במלאי !! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לישנסקי כתובת:
חונים קונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי הגעתי בשעה 17:00 לסניף מחסני חשמל בחונים קונים, בכניסה עמדו מוכרי החנות ואכלו ממיקרוגל חדש שקיבלו לסניף, ביקשתי עזרה, הם המשיכו ללעוס לי בפרצוף כאילו אני לא קיימת. עמדתי ליד התנורים וחיכיתי שמישהו כבר יתייחס אלי, כעבור 20 דקות!!!! ניגשה אלי מוכרת העונה לשם מורן, האמת שידעתי בדיוק מה אני רוצה לכן הייתי צריכה רק את עזרתה לקבל את המוצרים ולשלם, היא כתבה את ההזמנה שביקשתי על פתק קטן (בלי לבדוק מלאי!!!!) ושלחה אותי לקופה לשלם עם הפתק ביד. התיישבתי מול קופאית שכל מה שעניין אותה זה הבחורים שאוכלים וצוחקים בכניסה לחנות (מה שגרם גם לה לא לבדוק מלאי ולחייב אותי על מוצר שאזל) , שילמתי 108 ש"ח ובשעה 17:40 (40 דק' בחנות ללקוח שיודע בדיוק למה הוא נכנס!!!!) סוף סוף הלכתי לבחור שיביא לי את המוצרים, גם לו חיכיתי 10 דקות כי יש רק בחור אחד והוא היה עסוק בלהביא מוצר לאיש שהיה לפני. כשהוא הלך להביא לי את המוצרים הוא התעכב ואז חזר ואמר לי שאחד המוצרים לא נמצא במלאי, שאלתי אותו "איך זה יכול להיות שמחייבים אותי על מוצר שלא במלאי"?? הוא אמר לי "תשאלי את המוכרת שמכרה לך" כשהלכתי למוכרת היא כמובן הפילה את האחריות על הקופאית!!!! עמדתי עוד 20 דק' עד שהקופאית הנכבדה תצליח למצוא שטר של 50 שקלים כדי להחזיר לי 59 ש"ח עבור המוצר. ויצאתי מהחנות כועסת,עצבנית ובעיקר מאוכזבת שיש חברה שמתנהלת בכזאת צורה המביישת את כל עובדיה ומוצריה. אני בטח לא אחזור לשם יותר ואמליץ לכל מי שאני מכירה לשלם קצת יותר ולא להיכנס לחנות המזעזעת הזאת עם הצוות הנוראי הזה.
עלבון, בזבוז זמן !!! סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה