פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה של מזגן שלא הושלמה - ע"י מתקין משה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג קרית אתא כתובת:
קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
להלן תיאור המקרה שלנו – אנחנו כבר מותשים מאותו מתקין – פשוט מבקשים לתת לנו פיתרון:
קנינו מזגן במחסני חשמל ביג קרית אתא - צורף לנו מתקין בשם משה.
משה התחיל את ההתקנה אך לא סיים אותה, מזה כשבוע משה התחמק מאיתנו והחנות טוענת שאין מה לעשות כי משה כבר במקצוע 30 שנה, לא רוצים לתת לנו מתקין אחר.
החנות טוענת שאנחנו "צועקים" ולכן הם לא יכולים לעזור לנו: גם מנהלת החנות רביטל לא נתנה לנו פיתרון למצב.
להלן תיאור המקרה:
משה הגיע אילנו להתקנה ב- 27.12.13 לא עשה בדיקה שאין בריחת גז לאחר מכן שבר את הצנרת של המזגן בסלון וטען שלא עשה זאת – ושקיימת בחירת גז.
1. האשם את הקבלן בשבר הזה וכאשר הקבלן הגיע והסביר שזה השבר שלו משה הסכים איתו וניסה להתחיל לסדר את המזגן ואז טען שאין לו את הכלי המתאים והלך.
2. ברח גז מהמזגן הגדול.
3. משה מתחיל להמציא כל מיני טענות / בעיות שיש בבית כ"אילו הוא דואג לנו" אבל לא מוכן לסיים את ההתקנה.
4. משה המתקין לא רוצה לתת אחריות על ההתקנה שלו – ביקש שניקרא לחשמלאי של הקבלן כדי שיבדוק את החיבורים שלו (למרות שהוא טוען שהוא חשמלאי והנדסאי) – ממשיך להאשים את הקבלן בהכל.
5. משה טוען כלפי החנות – מחסני חשמל בביג קרית אתא – שיש בעיות בתשתית ומאשים את הקבלן ואת חברת הגז.
6. משה הגיע כל היום (כבר 5 ימים) אילנו ל 4- 6 שעות ובכל פעם מאשים את הקבלן ואת התשתית.
7. ביום האחרון (01.01.14) משה ברח בטענה שאני שחררתי אותו ומאז הוא לא עונה לטלפונים ולא להודעות SMS.
8. הקבלן באמצעות מתקין מורשה מטעמו שראה את ההתקנה אומר שיש קצר אוויר – בעיה שצפויה לצוץ בימים החמים של החורף ואו/גם בימים הקרים של החורף – בעצם מתי שבאמת צריך את המגזנים.
9. כאשר ביקשתי ממשה רשיון מתקין, הוא טען שזה איפשהו אצלו בבית
10. משה לא עשה בדיקה לפני ההתקנה ורק ניסה להחתים אותי על טפסים שאין לי אחריות על ההתקנה. כמובן שלאחר מכן טען שמשהו לא תקין, למה הוא לא טען את זה לפני ההתקנה ואז ההתקנה היתה נמענת- זאת עוד הוכחה שהוא זה ששבר
11. משה לא עובד לפי התקנים- לא עשה בידיקה אם יש דליפת גז לפני שהתחיל לעבוד פתח את המזגן ובוא ברח כל הגז (בגלל שהוא לא עשה בדיקה),ואם המזגן שלנו לא תואם לחיבור החשמל של 3 פאזות, למה הוא לא אמר את זה בהתחלה לפני שפתחנו את הקופסאות? ככה אפשר היה להחליף, וכעת הוא מאלץ אותנו לחתום על כל שזה לא תקין.
12. הפקדות במחסני חשמל ניתקתו לנו את הטלפון כולל המנהלת שאמרה שהוא "הנשמה " שלה ואין סיכוי שהוא יעשה עבודה לא מקצועית או ייתן שיפוט לא מקצועי.
13. מנהלת שירות לקוחות (רביטל) הסירה אחריות של החנות מהמתקין (למרות שהוא מתקין הבית) ואמרה לנו לתבוע אותו באופן פרטי אם אנחנו לא מסתרים איתו ושהיא לא רוצה לשלוח לנו מתקין אחר
14. מחסני חשמל מנתקים טלפון ו"מוצאים סיבות" למה הם לא יכולים לתת שירות : אתה צועק, אין לנו כלים, תטבע אותנו ! , אין לנו מתקינים אחרים, התחלת איתו ואנחנו לא מעבירים למתקין אחר. – גם היום שבוע אחרי תחילת ההתקנה ההתקנה לא הסתיימה.
צנרת שבורה של מזגן סוג הנזק :
הלחמה של הצנרת פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה