התקנה מבהילה מספר הזמנה 422117853 |
נושא התלונה: |
צברי רועי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מחסני חשמל צומת ביג קרית אתא |
כתובת: |
מרכז ביג קרית אתא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מזגן טורנדו ממחסני חשמל צומת ביג קרית אתא , כאשר הגיעו המתקינים ביום למחרת המתנתי להם עם כוס משקה וחיוך , המתקין ישר אמר לי בשעת אחר צהריים מאוחרת כי יש לו עוד 12 התקנות היום , באמצע הקדיחה שלו בקיר הודיע לי כי זהו קיר בטון והוא אמור להביא מקדחה מיוחדת אך אין לו כח לרדת להביא אותה ולכן הוא עבד בפראות עם מקדחה ביתית רגילה שהרעידה את קירות הבית בצורה יוצאת דופן וגרמה לסדקים נראים לעין ליד הקיר , בנוסף מילא לי את החור הגדול שפער בצורה רשלנית והשאיר בקע נראה לעין ,זאת ועוד לא הסכים להעביר את החיווט בצורה שלא תהייה גלויה ומרושלת ,לאחר פחות מחצי שעה סיים הכל והודיע לי כי עליי לשלם לו 180 ₪ במזומן נוספים ,משמע שעלות ההתקנה הגיעה ללמעלה מ 700 ₪ .יצרתי קשר בטלפון עם הממונה עלו שבתוך שניות התחיל לצעוק ואיים שהוא יתלוש לי את המזגן מהקיר אם לא אשלם לו במזומן .בשלב זה גם המתקין התחיל לצרוח עליי והוציא שתי פטישים ואמר לי כי הוא הולך לטפל לי במזגן, בשלב זה הרגשתי חשש אמיתי לרכושי ולגופי ואמרתי לו שאשלם לו ובלבד שיצא מביתי המתקין סירב לתת לי חשבונית על ה 180 ₪ הנוספים ששילמתי לו , על מכשיר שעולה 1200 ₪ שילמתי התקנה למעלה מ 700 ₪ וספגתי צרחות קללות ואיומים והכל ארך כ 35 דקות שבסופו יש לי חור מכוער בחדר שלא כוסה כהלכה ,סדקים בקירות ,וכבלים משתלשלים בצורה מרושלת ,אינני מאחל לאף אדם לעבור חוויה כזו לאחר ששילם ממיטב כספו . עותק של מכתב זה יועבר בפקס גם למועצה לצרכנות .
|
סדקים ובקע בקיר |
סוג הנזק : |
החזר כספי ותיקון הנזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|