פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צומת ירקונים (106) כתובת:
צומת ירקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפניי שבוע רכשתי מזגן במחסני חשמל בצומת ירקונים, חיכיתי שבוע להתקנה. לאחר שקבעתי עם המתקין שיגיע בין 11 ל 13 ביום ששי, הוא הגיע לקראת שתיים. לאחר שהתקין את החלק העליון פתח את האריזה של המנוע וגילה 2 דברים, ראשית שהמנוע פגום, קיבל כנראה מכה חזקה בצד, דבר נוסף אין שלט למזגן. כששאלתי מה עושים המתקין צלצל למנהל שלו ולאחר שיחה איתו אמר לי שעליי להחזיר את המנוע לחנות, יזמינו לי חדש ואז יביאו לי אותו. אמרתי לו שזה בלתי אפשרי, אני סטודנטית, אין לי רכב, וגם פיזית לא אוכל להרים את המנוע. הוא אמר לי שזה לא בעיה שלו, שאדע שכל המזגנים מהסוג הזה בד"כ פגומים כיוון שמחסני חשמל לא שומרים עליהם. ניסיתי ליצור קשר עם הסניף אך לא היה עם מי לדבר כי יום ששי ואם המתקין היה מגיעה בזמן אולי עוד היה למי לפנות. אני רכשתי מזגן חדש ממחסני חשמל על-מנת למנוע בעיות. לא ברור לי למה אני צריכה לשלם 500 ש"ח על התקנה כאשר חברות מתחרות לוקחות פחות, ולקבל כזה זלזול. למה מחסני חשמל מוכרים מוצרים פגומים??ואיך אני אמורה עכשיו להביא את המזגן אליהם כשאין לי אפילו יכולת פיזית להזיז אותו. אשמח לעל עזרה, יעוץ, הכוונה... בברכה, רדה
שיקחו את החלק הפגום ויתקינו לי חדש. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה