פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מכשיר תקול יחס שירות על הפנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צומת קריית אתא ביג כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אני רוצה לשתף אותכם בכאבי.. עוגמת הנפש שנגרמה לי... בתאריך 30.6 רכשתי מכשיר גלאקסי 5S ממתחם הביג בקריות בחנות הנקראת מחסני חשמל.. שלמתי את הכסף ויצאתי אל דרכי עם מכשיר משודרג.. כדאי לציין שאני אחרי תאונה ואני באותה תקופה עם כיסא גלגלים וקביים בקושי הולכת. לאחר שבוע אני רואה שהמכשיר מתחיל להבהב פעם נדלק פעם נכבה עד ששלושה שבועות לאחר רכישת המכשיר ההמכשיר שווק חיים פניתי אל מקום הרכישה מחסני חשמל.. שהם בגדר המלצה נותנים שירות אחרי שרכשתם אצלם מכשיר מגיעה אל הנציגות ואל המנהלת ליבי כולי צולעת ומבקשת בקשה להחליף מכשיר י המכשיר תקול הם מפנים אותי אל מעבדות סלדון לגשת להפקיד את מכשירי ברמי לוי שבקרית חיים... שם נאמר שתיקון מכשיר נשלח לא ידוע מתי חוזר שבוע גג שבועיים 14 יום. ולא את לא מקבלת מכשיר חלופי, איך בחורה עם צריכים מיוחדים לאותם ימים מסתדרת בלי פלאפון?! בקושי קמה מהמיטה, חזרתי חזרה אל ליבי מחסני חשמל אשר מבטיחה את טיפולה האישי יום יום שעה שעה על מנת לזרז את הטיפול בתקלה אך "שכחה" לציין שהיא טסה לחו"ל ככה שמי יטפל?! ולא היא לא העבירה שום בקשה כאשר עברו חודש ימים מייגעים עם ניסיון לתפוס את השירות החרא של סלדון הוחזר מכשירי.. ואיזה הפתעה התקלה שוב חזרה... פחות מ 3חודשים לאחר התיקון בתאריך 20.10 הטלפון שווק חיים בפעם השנייה מסך שלא עובד, עכשיו מיותר ציין שחודש לפיי יצרה איתי קשר בחורה על מנ לבטח את מכשירי אך שכחה לציין שמדובר ב24 חודשים עם התחייבות קנס יציאה מיותר לציין גם כן שלא נשלח שם הסבר בדאר ומה עוד? כאשר נמסר לה כ"א של בעלי הכ"א לא עבר ואז אמרתי לה את יודעתת מה אל תעשי שום ביטוח עזבי כעבור שבועיים לפתע הודעה שהביטוח הופעל? אבל איך!?1 לא מסרתי את פרטי האשראי בשנית...והיא אמרה שהמספר נמחק אז איך הופעל ההשירות???? מסתבר שאתה נציגה שמרה את מספר האשראי של בעלי וביצעה בו את העסקה של הביטוח ללא אישורי כאשר ניגשתי לברר כעת מה עם המכשיר שלי שכבר שבוע נמצא אצלם בתיקון הנציגה אומרת לי לא הוכנס לתיקון כי לא שלמת 150 שח על השתתפות עצמית ששאלתי אותה מה השתתפות עוד לא בדקתם את התקלה נאמר לי שיש לי אחריות ייצרן זה במסגרת האחריות לא ולא... וכע שאני נמצאת כבר שבועיים ללא מכשיר כי הם לא מספקים מכשירים חלופיים והמכשיר היקר שלי אצלם הם מרשים לעצמם לנתק שיחות כאשר אני מחייגת ולדבר בצורה גועלית!!!!!!!!!!!או כמו שהפקידה אמרה לי את רוצה את המכשיר קחי מונית ובואי קחי אותו.. רוצה אחראי אין!! ומנתקת את השיחה סלדון מעבדת שירות שלא יודעים מה הוא שירות, במקום שיאשרו החלפת מכשיר כי מכשיר תקול הופנתי אל הייבואן שעסוק בלהטיף מוסר ולא לאשר החלפת מכשיר למרות שהוסבר ואמרתי לו גם בטופס התיקון מופיע וחף צג בשנית אז מה הוא אומר לי? אני לא יודע מה את עושה עם המכשיר את פשוט הורסת אותו ושאלתי האם אני הורסת אותו? הוא אומר לי לא אמרתי ככה... זה המדינה שבה אנחנו חיים יחס כלפי לקוחות מזיוועה אכות שירות גרועה... מרשים לדבר ללקוחות אי שא להם הרי הכסף כבר אצלם אז מה זה משנה?!
מה אתם הייתם עושים? בבקשה הפיצו אולי מישהו יסכים להחליף לי את המכשיר הלקוי אולי מישהו יתייחס אל טענותיי...
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה