פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות מתוך כוונה לרכוש את השואב העל חוטי של דייסון המוכרת שכנעה אותי בתוקף שאני אעשה טעות אם אקנה את השואב העל חוטי כי הוא לא חזק ועוצמתי כמו השואבים הרגילים של דייסון והוא יותר משמש כמטאטא אלקטרוני !! למרות שאמרתי לה שאני מחפשת השלמה לשואב חובט של דייסון שקיים ברשותי והוא כבד לי ואני מאוד מעוניינת בעל חוטי . המוכרת ממש בתוקף ובלהט שכנעה אותי שלא כדאי לי בעיקר מכוון שקיים ברשותי שואב של דייסון השואב העל חוטי לא יספק אותי ולכן עדיף לי לקנות שואב קטן של דייסון . לאחר 3 ימים ראיתי לתדהמתי בפרסומת שהשואב העל חוטי הוא בעל עוצמה שווה לשואב רגיל . התחלתי בברורים ואכן כל מי ששאלתי אישר זאת (חנות אחרת . סוכן של דייסון ) למוחורת מהרתי לחנות והסברתי את זה למנהלת .שאמרה לי שהיא חייבת לעשות ברור ותחזור אלי .חיכיתי מס שבועות וצלצלתי לחנות לשאול מה קורה? ונתקלתי בהתנהלות - המנהלת לא נמצאת או בקשו לצלצל מאוחר יותר . לבסוף לאחר כ 3 שבועות אני מקבלת טלפון מהמוכרת שמכרה לי את המכשיר עכשיו היא טענה שאמרה לי שהמכשיר לא חזק כמו שואבים הרגילים של דייסון. אבל שואב כמו שואב רגיל . מה שלא נאמר לי בשום אופן כי אם היה נאמר לי כך בכ"ז הייתי רוכשת את העל חוטי - כי קיים ברשותי מכשיר דיייסון עומד
. ושאלתי אותה אם היא זוכרת שבסוף הקניה שאלתי אותה אם היא בטוחה - כי מאוד רציתי את העל חוטי - והיא חזרה ואמרה שהעל חוטייים הם יותר מטאטאים אלקטרוניים !!! ומה הבחורה אומרת לי את יודעת שהעל חוטי גם יותר יקר !!! .בקשתי שוב לדבר עם המנהלת שוב היה חתול ועכבר מס שבועות לבסוף אחת הפקידות אפילו לא המנהלת הודיעה לי שיש החלטה שלא להחליף לי את המוצר !! אני רואה בכל ההתנהלות של החנות הטעיה מכוונת ומריחת זמן אני הגעתי לחנות לאחר מס ימים ולא מבינה למה לא החליפו לי את המוצר למרות שהמוכרת הודתה שהיא אמרה לי שהעל חוטי פחות חזק . את הברור עם המוכרת יכלו לעשות במקום . אני הבנתי מהמנהלת שהיא צריכה לעשות ברור עם הסניף המרכזי ולא עם המוכרת .












עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה