פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן וגביית תשלומים עבור מוצר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

בתאריך ה30.11.14 רכשתי אייפון 6 באמצעות נציג טלפוני לאחר שהשארתי פרטים לרכישה באתר מחסני חשמל. לפי הנאמר הובטח כי המוצר יסופק תוך 21 ימים. בממוצע פעמיים בשבוע התקשרתי לסניף אשקלון לבדיקת מלאי ובכל פעם נאמר לי כי לא הגיע עדיין המוצר. בתאריך 26.12.14 ראיתי שאף אחד לא יוצר עימי קשר ומעדכן אותי על המוצר והחלטתי לפנות לסניף אשקלון ולבטל עסקה. מיותר לציין ש"ביליתי" בסניף מעל שעה עד שמצאו את מספר ההזמנה וקידמו את תהליך הביטול. היום התאריך כבר 12.1.15 וטרם החזירו לי את שני התשלומים שכבר שולמו (בסך 1400) לא הגיוני שאבזבז כל כך הרבה זמן בלהשיג מישהו בחברה שייתן לי מענה. כל מספר טלפון שנמסר לי מהסניף לא זכיתי למענה אנושי שיוכל לטפל בפנייה. בחברת האשראי לאומי קארד ניתן לי מידע שלא הועברה בקשה לביטול עסקה והחזרת כספי כבר מה26.12.14. פשוט בושה וחרפה ש"מושכים" אותי לקבל את כספי בחזרה על מוצר שלא סופק!
ברור לי שלא אקנה שום מוצר מחברה שלא מכבדת את כספי הלקוח ומזלזלת בו בכל שלא נותנת מענה אמיתי
ובזבוז זמן סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגבה ופיצוי על הזמן שבוזבז פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה