פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההנהלה אינה מסכימה להחליף את אמצעי התשלום למרות מה שכתוב במדיניות שלהםde נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו לפני כחצי שנה תנור ושילמנו עליו בצ'קים. לפני כמה חודשים עברנו חשבון בנק וביקשנו להחליף את הצ'קים. פנינו לסניף ושם סירבו לבקשתנו...
פנינו להנהלה - ושם פשוט מסננים אותנו...
אחרי שחזרו לנו 2 צ'קים (כי הפקידו אותם לחשבון לא פעיל) - פנינו שוב לסניף ואז שמנו לב לראשונה למדיניות הכתובה שלהם שם מצוין כי יש באפשרותו של הלקוח להחליף צ'קים... שוב שלחנו פנייה להנהלה ועדיין אין מענה!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת צ'קים!!! והתייחסות כלשהי ללקוח! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה