|
|
|
|
|
|
ההנהלה אינה מסכימה להחליף את אמצעי התשלום למרות מה שכתוב במדיניות שלהםde |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
אשקלון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו לפני כחצי שנה תנור ושילמנו עליו בצ'קים. לפני כמה חודשים עברנו חשבון בנק וביקשנו להחליף את הצ'קים. פנינו לסניף ושם סירבו לבקשתנו...
פנינו להנהלה - ושם פשוט מסננים אותנו...
אחרי שחזרו לנו 2 צ'קים (כי הפקידו אותם לחשבון לא פעיל) - פנינו שוב לסניף ואז שמנו לב לראשונה למדיניות הכתובה שלהם שם מצוין כי יש באפשרותו של הלקוח להחליף צ'קים... שוב שלחנו פנייה להנהלה ועדיין אין מענה!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת צ'קים!!! והתייחסות כלשהי ללקוח! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|