פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש חמורה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש קנייתי תנור+ גז ונאמר לי שעד כשבועיים המוצר כבר היה לי את המוצר, המוצר מתעכב במכס והוא עמוד לצאת בכל רגע. בהבנה הסכמתי שכל עוד המוצר יגיע עד כ 14 ימי עסקים אני מוכנה. לא אחר כשבועיים לאחר הרכישה התקשרתי לברר מה קורה. כשהתקשרתי נאמר שעוד כמה ימים המוצר יגיע. יותר משלוש שבוע עבר התקשרתי שוב והתייחסות הייתה מזלזלת ולא נעימה רק לאחר שלוש וחצי שבעות אמרו לי שתחלפי את המוצר. נאלצי ללכת לחנות עצמה בכדי לדבר עם המנהל איך היחס היה לא נעים בכלל והוא החל לצעוק כאילו הייתי אשמה בכך שהמוצר לא הגיע. לאחר זמן שטענתי שטני לא מוכנה שידברו עלי כך ומנהל עשה "טובה" ודיבר איתי הוא אמר שעד 24.3 המוצר היה בביתי. אני לא יכולה להחליף את מוצר כי יש לי מקום מעוד מסוים שמתאים לזה וזה במוצר היחידי שענה לי לדרישות. העוגמת הנפש שנגרמה לי היא לא שהמוצר לא הגיע אלה היחס המזלזל. הצעקות מול האנשים ומול ילדי.
כסי ונפשי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה