שירות מחפיר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ירקונים פתח תקוה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב , רכשתי מסניף מחסני חשמל ירקונים פ"ת בהנהלת הדס לפני כחצי שנה סט מקלדת ועכבר אלחוטי.
עקב תקלה מתמשכת בעכבר האלחוטי, הגעתי לסניף ב12/4 ושוחחתי עם פקידה בשם מיטל ובחור בשם אוריאל, ציינתי בפניהם את התקלה. לדבריהם - "התיקון יארך לפחות 30 יום, וכמובן ניצור עימך קשר". וידאתי מספר פעמים שאכן המס' שלי מופיע בהזמנה, ואכן מיטל ואוריאל אישרו שזהו המספר.
עד היום 28/4 {שבועיים ממסירת המוצר} אף אחד לא טרח ליצור עימי קשר. כשצלצלתי היום לבדוק מה קורה עם התיקון, נעניתי ע"י אותה מיטל כי : " אתה צריך להביא גם את המקלדת". הסברתי שאין תקלה במקלדת! ומה הצורך בלהביא גם אותה ?! התשובות היו לקוניות ללא כל הסבר מניח את הדעת.
מה גם שציינה שחזרו אליי לעדכן אותי, שגם זה לצערי לא נכון בעליל.
שורה תחתונה -
1. מעבר לכך שתיקון אורך 30 יום ??! לא מובן מדוע זה לוקח כל כך הרבה זמן . במקסימום זה 7 ימי עסקים וגם זה יותר מדי. כמי שעובד בתחום המרכזיות {שזה מסובך הרבה יותר לתיקון - המקסימום הוא שלושה ימי עסקים!}
2. עושה רושם כי הרצון הוא לטרטר את הלקוח בתואנות שונות ומשונות שיתייאש ולא ישלח להבא מוצר באחריות לתיקון.
3. כמו כן אני מתכוון לפרסם את העניין במדיה, על מנת שלקוחות אחרים לפני שמכניסים את היד לכיס לרכוש מוצר בסניף הנ"ל {ירקונים} של מחסני חשמל, יחשבו יותר מפעם אחת. שכן השירות שיקבלו יהיה מתחת לכל ביקורת.
על לקוח אחד שאתם מזלזלים ומרגישים שניתן להתנהג אליו כאוות נפשכם, תפסידו 100 אחרים.
תודה רבה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול מהיר ויעיל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|