פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה חדשה שהגיעה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף חונים קונים ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 09.05.15 רכשתי עבור אימי המבוגרת טלויזיה "LED PHILIPS 50
בסניף חונים קונים של מחסני חשמל. עם הטלויזיה שילמתי גם שרות של הובלה והתקנה ע"י מתקין מתאם הסניף. אמש ה 12.05.15 הביא המתקין את המכשיר לבית אימי ותלה אותו על הקיר. שוחחתי עימו טלפונית והנחתי אותו על מיקום ההתקנה. אחה"צ שהיגעתי לבית אימי לראות את המכשיר, ראיתי כי הפינה הימנית תחתונה של המכשיר פתוחה בחלקה וכי גם כל פס החיבור של גב הטלויזיה בצד זה פתוח קלות, דבר המעיד על פתיחה של גורם כלשהוא של הממכשיר לצורך תיקונו או סיבה לא ברורה אחרת. מיד התקשרתי לסניף מחסני חשמל ודיברתי עם המוכר שהרגיע אותי ש" לא קניתי בשוק" לשמור את הארגז והמכשיר יוחלף ולא לדאוג... בבוקר התקשרה נציגת שרות לקוחות שהפתיעה אותי בטענות הזויות כמו איך אימי בת ה 80 לא ראתה שגב הטלויזה פתוח בחלקו, ולמה אתה לא היית בהתקנה, ואם המתקין תלה את המכשיר אז בוודאות הוא תקין, ואנחנו בשום אופן לא נחליף וזו לא בעיה שלנו ואולי אתם בכלל פתחתם אותה....
חוצפה שכזאת ושרות לקוחות גועלי כל כך מזמן לא נתקלתי. פניה להנהלת הרשת לשרות שם, נענתה בתשובה זהה "זו לא בעיה שלנו" היה מתקין הוא הוציא אותה מהארגז, והיא תקינה. אתה רוכש מכשיר טלויזיה אחד היקרים והטובים בשוק ומקבל מכשיר שעבר ככול הנראה תיקון ומתחיל בבילוי בטלפונים של עצבים.
כספי סוג הנזק :
החלפה של המכשיר במכשיר חדש !!! או ביטול העסקה ! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה