פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון בזבוז זמן והטעייה,וחוסר ידע על תכונות מכשירי החשמל בחנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום יום ד' הגעתי במיוחד אל הסניף החדש בכרמיאל במרכז "ביג".אחרי תחקיר שערכתי בקשר למוצר שרציתי לרכוש,קולט אדים למטבח מסוג "ליוונט דגם 847 ,ואחרי שהתיעצתי עם הטכנאי הבכיר של החברה באיזור הצפון,בעקבות יציאתו מכלל שימוש של הקולט בביתי.לצערי נפגשתי עם מוכרן בשם סרי,שטען בקולי קולות לעיני כל הקונים והמוכרנים בחנות,"שאיני יודע על מה אני מדבר,והמכשיר הספציפי הנ"ל אין לו את התכונה של שאיבת אדים אחורית אל צינור שיוצא מעבר לקיר.אלא הוא שואב אדים אל תוך החדר בלבד ?!"עניתי לו שהיה לי מכשיר כזה,והוא שואב או אל הפילטר או החוצה.לדבריו הוא עשה צחוק מעצמו בכך ששאל את הסוכן של ליוונט.עניתי תן לי לדבר איתו כדי שיבהיר לי שאין תכונה כזו במכשיר,אולם סרי טען שאסור לי לדבר איתו ?! צילצלתי אל הטכנאי הראשי כדי לשאול אותו האם זה נכון,והוא אמר שלכל מכשירי הליוונט יש את התכונה של הוצאת \שאיבת אוויר אחורית ועליונה ! חבל שמוכרן כ-סרי עושה הצגות בחנות כדי לבייש קונה שיודע במה מדובר,בעוד הוא לא יודע,או לא מבין,וכנראה כל ההגדרות נכונות,מה הוא מוכר ולא מוכן מבחינת אגו להשלים עם כך שטעה.חבל שסניף חדש של מחסני החשמל לא בודק את הידע\אי ידע של המוכר,ששרות וכיבוד הלקוח לא בלקסיקון שלו.
בזבוז זמן,ועיכוב רכישה סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה