פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן - בפרסום ובסניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדרות ההסתדרות 248 קריות כתובת:
מרכז ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.5.2015 הגעתי לחנות מחסני חשמל במתחם ביג – צומת קרית אתא, עם גזיר עיתון פרסומי של הרשת בכדי לרכוש מיקרוגל. על פי הפרסום – הספק המכשיר 1150W (מצ"ב צילום המודעה)
בטרם שילמתי, הסברתי לנציגת המכירות (רונית) שברשותי מיקרוגל בהספק 700W ולכן באתי לרכוש מיקרוגל בהספק גבוה יותר שיתאים לצרכי.
הגב' רונית אמרה שאין לה מכשיר כזה בתצוגה אך היא תביא מהמחסן ובזמן שאני משלמת המכשיר יהיה מוכן ללקיחה.
שילמתי 199 ₪ וקיבלתי מיקרוגל בהספק 700W כשכתוב על קופסת המכשיר באותיות ברורות 700W. הערתי את תשומת ליבן של הקופאית (איילת) ושל הגב' רונית, שלקחה את העיתון ממני, צילמה והשיבה לי אותו לבקשתי.
קיבלתי מהגב' רונית הסבר תמוה- "בכניסה למכשיר יש 700W וביציאה יש 1150W".
הכרזתי על כך שאני לא מבינה מה הכוונה בהסבר ושיש הטעיה של הציבור בפרסום.
למחרת 26.5.15 התקשרתי לשירות לקוחות של החברה, העבירו אותי מאחת לשניה, אושרת, שירן ושוב אושרת שעלו וירדו מהקו לאורך 14 דקות בהמתנות ארוכות, מהן קיבלתי את אותו הסבר שאינו מסבר את הדעת - "בכניסה למכשיר יש 700W וביציאה יש 1150W".
השיחה הסתיימה ב"גברת את רוצה לקנות תיקני, את לא רוצה, אל תקני, זה מה שיש לנו".
אציין כי שוחחתי עם חשמלאי עצמאי בניסיון להבין את ההסבר המושכל שניתן לי על ידי נציגות שירות לקוחות של מחסני חשמל (03-5111600). החשמלאי לא הבין על מה אני מדברת, באומרו "זה או 700W או 1150W , אין הסבר אחר".
אני פונה אליכם היות ולמיטב הבנתי יש הטעיה בפרסומי חברת מחסני חשמל וכן תחושה של חוסר תום לב בהתנהלות המכירות.
למיטב הבנתי, בקשתי וההסבר שנתתי למוכרת (רונית) היו ברורים, עוד בטרם שילמתי על המכשיר, למרות זאת וביודעין נמכר לי מוצר שאינו מתאים לי תוך ניסיון לשכנע אותי (בחוסר תום לב) שהטעות היא בהבנה שלי ולא במסר המוטעה של החברה כלפיי כלקוחה.
לאחר שהתלוננתי על העקיצה באוזני רונית המוכרנית- היא אמרה לי שאם ארצה לרכוש מיקרוגל בהספק גבוה יותר, יש בחנות, של חברה אחרת והוא עולה הרבה יותר. ז"א שידעה שמכרה לי מוצר שאינו מתאים לי, רק כדי לבצע מכירה לרווחת החברה ולרעתי כלקוחה.
חוק הגנת הצרכן בדבר איסור הטעיית הצרכן, נועד להבטיח כי הצרכן יקבל מידע מלא ואמיתי בטרם ביצוע העיסקה. איסור ההטעיה חל כל על מעשה או מחדל לרבות פרסומת ועל כל שכן, מכירה בפועל.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
אנו רוצים מכשיר בהספק 1150W במחיר 199 ש"ח כמו בפרסום!! וכן לקיחת אחריות והסבר ממנהלי הסניף בכתב פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה