|
|
|
|
|
|
בזיון / בקשה/עזרה / |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי ממחסני חשמל LCD לפני שנה + לפי זכרוני הובטח לי 3 שנות אחריות אך לא מצאתי את החשבונית בבית זה יכול לקרות הסניף לא מוכן לעזור בשום צורה לחיפוש חשבונית לטענתם ת.ז לא מופיע אצלם שלום וזהו זה מזלזל מה עושים בבקשה
|
ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
סולי |
שם ותפקיד: |
הפניה עברה לבדיקה עם מנהלת הסניף |
תגובה: |
הלקוח קיבל את חשבונית הרכישה, בשיחה שלי עם הלקוח, הלקוח מודה על השירות |
פתרון: |
|
|
|