פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות עלוב וחוסר עמידה בזמנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
רציתי לספר לכם על השירות העלוב שקיבלתי ממחסני חשמל,
המקרר שלי התקלקל בבית ומיהרתי לקנות מקרר חדש,
ביררתי לגבי המקרר החדש ונאמר לי שהוא יכול להגיע כבר למחרת אליי הביתה.
אז קניתי אותו, הסיבה לבהילות היא כי יש לי שלושה ילדים שהקטן שבהם בן חודש.
המקרר אכן הגיע אליי למחרת ב13:00, אבל אז התחיל הבעיות...
הם הורידו את אישתי ללמטה כדי לוודא איתה שזה המקרר שקנינו ולשם כך הם פתחו את העטיפה למטה על המשאית (כדי שלא יצטרכו לעלות את המוצר ואם יש שגיאה אז יצטרכו להוריד בחזרה), בדרך למעלה הם דפקו את המקרר במדרגות, לאחר שהגיעו למעלה (שתי קומות) הם התחננו לאישתי ועשו לה מצפון שיש להם ילדים קטנים בבית ואם נדווח על כך,יפטרו אותם.(הם הציעו לעשות אתהעבודה ללא תשלום)
רצינו לוותר להם אבל אח"כ אישתי אמרה להם שחלק מההסכם שלנו (כתוב בקבלה) שהם צריכים להוריד את המקרר הישן. פה הם התנגדו ואמרו שהם לא מוכנים אלא אם נוסיף 100 ש"ח, זה עצבן אותי מאוד ולכן אמרתי שאני לא רוצה את המקרר בכלל ושיחזירו אותו לחנות!! (על הדרך הם גם שיפשפו את הקיר שלי והפילו תמונה שהייתה תלויה)
בהתחלה הם "איימו שיחייבו אותנו ב10 אחוז, כשהם ראו שזה לא פועל אז הם אמרו שהם מסכימים להוריד לבצע את העבודה בלי מחיר, אבל המקרר כבר נדפק ולא הייתי מעוניין לקבל כך את המקרר, ואז הם התחילו לדבר קצת יותר מלוכלך בטענה שאין לנו בושה ושהם עובדים כמו חמורים (מבין אותם אבל אני לא אשם שהם בחרו במקצוע).
לאחר ניסיונות שיכנוע בכח הם יצאו מהבית.
מחסני חשמל התנצלו ואמרו שעוד היום הם שולחים לנו מקרר חדש.
הגיע שעה 19:00 כשדיברתי איתם הם אמרו שהמוביל קצת רחוק ובאמצע עבודה אך אל דאגה הוא יגיע,"קצת סובלנות".
ב20:30 הם התקשרו להגיד שהם "נתקעו" ולא יוכלו להגיע היום אלא מחר בבוקר, מקסימום עד 11:30 (שזה ממש עכשיו, והם עדיין לא הגיעו!!)
בכל מקרה שהבעתי את אכזבתי מהשירות הם אמרו שייפצו אותי וייפנו אותי לשירות לקוחות.
אז שירות לקוחות עדיין לא התקשרה, אז הגדלתי לעשות והתקשרתי אליהם כמה פעמים, אך אחרי 3 דקות של ניסיון השיחה נותקה!!!
כמה צפוי!!
פשוט מאכזב, שאתה נמצא באמצע ותקוע כי אין לך הרבה בררה כי אתה חייב מקרר דחוף כי יש לי ילדים בבית ונמאס לי והפסיק לצמוח לי כסף בעציץ כדי לקנות להם אוכל לבית הספר או ארוחת צהריים וערב,
המקרר עלה לי 4800 ש"ח אבל כבר הספקתי להוציא עוד לפחות 150 שקל בנתיים!!
בקיצור מאוד מאוכזב, ולא ממליץ לאף אחד לקבל שירות מהם!
כספי, סוג הנזק :
לשדרג את השירות שלהם ולפצות על כל הבזבוז כסף והנזק שנעשה לי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה