פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר מקולקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/08/15 רכשתי מקרר דגם ניאון 370. כאשר הממקרר הגיע (ביום ד) וחובר לחשמל התברר כי מקרר לר עובד (לא מקרר). יש לציין כי אני אם חד הורית עם תינוקת בת שנה וקצת וללא רכב. יום למחרת לאחר שיחה עם סניף הוצע לי להגיע לסניף לבטל עסקה אך לא הייתה לי אפשרות לא להגיע לסניף ולא להשאר באוגוסט ללא מקרר עם תינוקת בבית. לאחר ויקוחים רבים עם סניף הובטח לי כי ישלחו טכנאי לבדוק מקרר ביום א. לאחר המשך ויקוחים עם סניף ושיחה עם מנהלת סניף בשם קרן סוכם שיביאו לי מקרר חלופי וכן הביאו אותו ביום שישי בצהריים לאחר שכל האוכל שקניתי עוד ביום רביעי בבוקר בידיע שאני הולכת לקבל מקרר באותו יום - נזרק כי היה מחוץ למקרר עד שישי בצהריים. השבוע היה טכנאי ולאחר ביקורו נאמר לי כי צריך להחליף את המקרר אבל אין ברשות החנות דגם זהה ולכן הוצבו לפני 3 אפשרויות 1) לקחת מקרר חדש יותר זול (שלא מתאים לצרכים שלי) 2) להוסיף ולקחת מקרר יקר יותר (שלא בתקציב שלי) 3)לבטל עסקה (שהדבר יגרור אחריו שוב תקופה ללא מקרר באוגוסט והתרוצצות בחיפושים לצורך קניה של מקרר אחר). אף אחד מאפשרויות לא מתאימה לי וביקשתי מקרן לספק לי את המוצר שהזמנתי או לחילופין לספק מוצר אחר לא פחות טוב ללא שום תוספת תשלום. קרן סירבה לבקשתי והנושא עדיין פתוח. יש לציין את יחס המזלזל במיוחד והשירות הגרוע שקיבלתי מצוות סניף שאפילו לא טרח להתנצל על כל המהלכים.
עלבן, עוגמת נפש, בזבוז זמן סוג הנזק :
החלפת מקרר בחדש לא פחות טוב מזה שהוזמן ופיצוי כספי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
סולי שם ותפקיד:
הלקוח טופל כבר דרך הסניף תגובה:
הלקוח טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה