שירות ויחס עובדי חנות ללקוח,לקוחה מבוגרת. |
נושא התלונה: |
סוגרין סוזנה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 23 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בוקר טוב. ב-23.08.2015 בערך בשעה 17:00, בתי ואמא שלי בת 77 נכנסו לסניף מחסני חשמל גנדן, ברח' גיבורי ישראל, נתניה. בתי ואמא שלי ביקשו מהעובדים בסניף להנפיק להם הצעת מחיר לקניית מזגן ומכונת כביסה. ההורים שלי מבוגרים ומקבלים סיוע ממשרד הרווחה לצורך קניית מוצרי חשמל, אך לצורך כך הם נדרשו להגיש הצעות מחיר למכשירי החשמל שברצונם לרכוש.
עובדי הסניף התנהגו עמם בצורה מאוד מזלזלת וסרבו לעזור. לטענתם, הם קבלו הוראה ממנכ"ל החברה שלא לתת הצעות מחיר.
אני מבקשת הסבר לגבי ההתנהגות הבוטה של העובדים, והאם אכן קיימת הוראה כזאת, שלא לתת ללקוחות הצעות מחיר לצורך החזר ממשרד הרווחה.
בוקר טוב. ב-23.08.2015 בערך בשעה 17:00, בתי ואמא שלי בת 77 נכנסו לסניף מחסני חשמל גנדן, ברח' גיבורי ישראל, נתניה. בתי ואמא שלי ביקשו מהעובדים בסניף להנפיק להם הצעת מחיר לקניית מזגן ומכונת כביסה. ההורים שלי מבוגרים ומקבלים סיוע ממשרד הרווחה לצורך קניית מוצרי חשמל, אך לצורך כך הם נדרשו להגיש הצעות מחיר למכשירי החשמל שברצונם לרכוש.
עובדי הסניף התנהגו עמם בצורה מאוד מזלזלת וסרבו לעזור. לטענתם, הם קבלו הוראה ממנכ"ל החברה שלא לתת הצעות מחיר.
אני מבקשת הסבר לגבי ההתנהגות הבוטה של העובדים, והאם אכן קיימת הוראה כזאת, שלא לתת ללקוחות הצעות מחיר לצורך החזר ממשרד הרווחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|