פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים מקולקלים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי תנור חימום ספירלה. הספירלה העליונה לא עבדה. כעבור שבוע הגעתי שוב לעפולה והחלפתי את התנור. לא היה להם את התנור שקניתי ולכן החלפתי אותו בדגם אחר.
לאחר פחות משבועיים אחת הספירלות נשרפה.
החלטתי להחזיר את כל המוצרים שקניתי: בקניה הראשונה קניתי מנורת חירום ב-39 שקלים שלא עבדה גם. לא תכננתי להחזיר אותה אלא לספוג את העניין, אבל היות ושני התנורים לא עבדו, החלטתי להחזיר הכל.
הגעתי לחנות 22 יום מיום הקניה הראשונה ופחות משבועיים לאחר שקיבלתי את התנור השני. ביקשתי לקבל את הכסף חזרה כי גם התנור שאליו החלפתי לא עבד. בנוסף נלחצתי מכך שהספירלה עלתה באש (בתנור חדש).
בחנות הסכימו להחליף את התנור בתנור חדש. אני לא הייתי מעוניינת כי כבר שני תנורים לא עבדו. רציתי את הכסף בחזרה ולא רציתי לקנות דברים שאני לא צריכה.
בסניף סירבו לתת לי כסף חזרה היות ועברו יותר משבועיים מיום הקניה של התנור הראשון ולמרות שלא עברו שבועיים מרגע שקיבלתי את התנור השני.
בסוף נאלצתי להתפשר על מוצרים אחרים שלא תכננתי לקנות ולא רציתי ונאלצתי לקנות תנור במקום אחר ולהוציא עוד כסף.
מרגיזה אותי הפרסומת של מחסני חשמל של החזרת מוצרים באינטרנט. הם לא מחזירים כסף עבור מוצרים חדשים מקולקלים בחנות.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף של הקניה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה