|
|
|
|
|
|
אי קבלת שירות & טכנאי במסגרת האחריות |
נושא התלונה: |
יום שני 14 מרץ 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יגאל אלון ת"א |
כתובת: |
תל אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי טלוויזיה של מסימו ב05/01/2015
טלוויזיה חכמה. הגיעה עם שלט שהיה אמור להיות ב2 שפות - עברית ואנגלית
בפועל עבד רק על אנגלית. בניסיוני לפנות לב.ט.י אלקטרוניקה (החב' שרשומה על האחריות שנותנת שירות) לא הצלחתי להגיע אליהם ! מחסני חשמל נותנים טל' שגוי 035509162
במשך כ"כ הרבה זמן (כולל גם החודש) - עדיין לא קיבלתי מענה / שירות. השלט היום כבר לא עובד. ממחסני חשמל העבירו אליהם פניה וקיבלתי סוף סוף טלפון עדכני 0779714277
אבל לא מוכנים לתת שירות ללא חיוב של 199 ש"ח על טכנאי
עדיין ממתינה שיחזרו אליי
אשמח לעזרתכם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|