פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום מחיר מבצע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏מרץ ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08/03/16 הגעתי לסניף רמת גן, בעקבות פרסום בדף הפייסבוק של הרשת לרגל יום האשה הבינלאומי, לצורך רכישת מברשת חשמלית "דפני". בדף הפייסבוק פורסם (במספר ורסיות: גם במודעה גראפית וגם בהתכתבות של מפעיל/ת הדף עם רוכשים פוטנציאלים) מחיר מבצע ע"ס 594 ש"ח. בפועל, הקופאית בסניף סירבה בתוקף לאפשר לי לקנות את המוצר במחיר המפורסם וציינה שהמחיר בקופה הוא 597.70 ש"ח, וזה מה שיש. הצגתי לה את הפרסום והסברתי לה שהיא מבצעת הפרה גסה של החוק להגנת הצרכן, וביקשתי שתבדוק זאת. היא סירבה וציינה שאין כעת (16:30, כשהסניף פתוח עד 22:00) מישהו בסניף שיכול לאשר את המחיר בהתאם לפרסום. כמובן שלא הייתי מוכנה לעבור על העניין לסדר היום (זאת בנוסף ל"נזיפות קולניות" שזכיתי להן עוד קודם מנציגה אחרת בסניף). למחרת האירוע שלחתי מייל מגובה באסמכתאות לשירות הלקוחות של הרשת. נכון להיום (30/03) אחרי שלושה שבועות, 3 מיילים שנאלצתי לשוב ולשלוח, ושתי נציגות שונות שיצרו איתי קשר, הטרטור והגזל הכספי (שילמתי במזומן) טרם באו על פתרונם (דרשתי שיבצעו העברה בנקאית לחשבוני או ישלחו לי מזומן בדואר רשום, שתי הנציגות סירבו ודרשו שאבזבז עוד מזמני ואגיע שוב לסניף כלשהו על מנת לקבל את מה שמגיע לי). כמובן שדרשתי פיצוי ראוי על הפרת החוק, הטרטור, בזבוז הזמן והיחס המבזה. הפיצוי שהוצע לי הוא בבחינת לעג לרש.
אציין שאין לי תלונות על המוצר הנרכש, אלא רק על השירות האיום. אני לא רוצה בכלל לדמיין מה איזה מסע ייסורים נדרשים לעבור לקוחות שצריכים לקבל שירות עבור מוצר תקול שרכשו ברשת.
בשורה התחתונה, אמליץ לכל מכרי לא להתפתות לקנות ברשת הנ"ל. שומר נפשו (וכספו) ירחק !!!
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי של הפרש התשלום + פיצוי הולם בגין הזלזול הצרכני והפרת החוק פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
סולי ארדזי מנהלת שירות לקוחות, קמעונאות חשמל אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ שם ותפקיד:
בוקר טוב,
מבדיקה עם הסניף אכן היה הפרש של 3 ש"ח בין המחיר בסניף ולבין הפרסום בדף הפייסבוק.
תגובה:
בוקר טוב,
שוחחתנו מס' פעמים עם הלקוחה והצענו לה החזר של הכסף+פיצוי מתנה אך הלקוחה סירבה ולכן הצענו לה גם החזר של הכסף+פיצוי כספי אך גם להצעה הזו הלקוחה סירבה. ביקשנו מהלקוחה שברגע שתחליט נשמח לתת לה את ההחזר+הפיצוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה