פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
צהרים טובים
שמי שירין נייד *******
רכשתי מקרר בתאריך 5/4בסניף כפר סבא.
המקרר הגיע היום והוא עדין באריזה שלו .
מספר הזמנה; 118002185.
אני לא מתכוונת לספר גם בכתב את פרטי האירוע .
לאחר ארבעים דקות המתנה + שיחה מול מנהלת משמרת שהשירות שלה לוקה בחסר יש באפשרותכם להאזין לשיחה ולהבין את השתלשלות המקרה .
בסוף השיחה הובטח לי שמנהל יתקשר בעוד רבע שעה.
שוחחנו בארבע וחצי ובעודי שולחת את הפניה השעה 18:17 דקות ואף אחד עדין לא חזר .
אני מתקשרת לשירות לקוחות ויש תקליט אלקטרוני שאומר שכרגע המוקד סגור .
שעות פעילות 8:30-20:00 אז למה אין מענה בשעה 18:19 דקות ??
אם
אם זו שיטת מצליח שלכם לבדוק האם הלקוחה תתיאש ותוותר .
אז יש כאן טעות!!!
במקרה הנייד שלי מקליט שיחות וכמובן שהשיחה הוקלטה .בעידן של מדיה תקשורתית רחבה ניתן להגיע בקלות לרשתות חברתיות ולפגוע בפרסום רע .
אני מאוד מבקשת שלא נגיע למצב כזה .
אבקש שמנהל או כל גורם אחראי אחר ידבר איתי עד יום ראשון לבטל את העסקה .
תודה ושבת שלום .
*******
כספי סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
סולי ארדזי, מנהלת שירות לקוחות, קמעונאת חשמל, אלקטרה מוצרי צריכה 1951 בע"מ שם ותפקיד:
הנושא נמצא בבדיקה של ר"צ במוקד השירות תגובה:
ר"צ שוחח עם הלקוחה, התנצל םניה על השירות שקיבלה ותיאם איתה שוב שיגיע מוביל לפתוח את המוצר ולחברו לחשמל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה