אי החזר כפי עבור ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
שבת 20 פברואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המנור 2, חולון |
כתובת: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום. בתאריך הנקוב לעיל ביצעתי ביטול עסקה עקב אספקת מוצר תקול ע"י החברה. את המוצר החזרתי לסניף ולאחר אי המצאות של מוצר תחליפי אותו הייתי מוכן לקחת, בתוספת תשלום, ביקשתי לבטל את העסקה תוך החזר כפסי מלא. באותו מעמד בוצע ביטול עסקה מלא, אך בפועל מאז ועד עצם היום הזה, החברה ממשיכה לחייב אותי עבור המוצר מזה חודש שלישי. ישנה שיחה מוקלטת עם נציגת הסניף אשר מבטיחה כי הביטול הוזרם כבר מלפני חודש וכי את הביטול אראה כבר בחיוב חודש אפריל, בפועל גם בחודש אפריל ירד לי תשלום עבור המוצר וגם כעת, עומד לרדת תשלום בחודש מאי (תשלום אחרון עבור המוצר!!!). מדובר כאן בשיטת מרמרה וביזוי הלקוח, גרירת רגליים ככל הנראה בתקווה כי הלקוח יוותר על מעקב אחר הזיכוי או לחלופין יפספס את הנושא!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כפסי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|