פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר כפי עבור ביטול עסקה נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המנור 2, חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. בתאריך הנקוב לעיל ביצעתי ביטול עסקה עקב אספקת מוצר תקול ע"י החברה. את המוצר החזרתי לסניף ולאחר אי המצאות של מוצר תחליפי אותו הייתי מוכן לקחת, בתוספת תשלום, ביקשתי לבטל את העסקה תוך החזר כפסי מלא. באותו מעמד בוצע ביטול עסקה מלא, אך בפועל מאז ועד עצם היום הזה, החברה ממשיכה לחייב אותי עבור המוצר מזה חודש שלישי. ישנה שיחה מוקלטת עם נציגת הסניף אשר מבטיחה כי הביטול הוזרם כבר מלפני חודש וכי את הביטול אראה כבר בחיוב חודש אפריל, בפועל גם בחודש אפריל ירד לי תשלום עבור המוצר וגם כעת, עומד לרדת תשלום בחודש מאי (תשלום אחרון עבור המוצר!!!). מדובר כאן בשיטת מרמרה וביזוי הלקוח, גרירת רגליים ככל הנראה בתקווה כי הלקוח יוותר על מעקב אחר הזיכוי או לחלופין יפספס את הנושא!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כפסי מלא פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה