פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תנאי אחריות אחרי הרגישה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מחסני חשמל באינטרנט כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
קניתי מקרר אלקטרה דגם EL-8540 ממחסני חשמל באינטרנט. מספר הזמנה 201002126. במהלך סגירת ההזמנה נאמר לי במפורש שאקבל אחריות של שנה + שנתיים אחריות בתשלום 200 ש"ח וזה היה תנאי לרכישה.
המקרר סופק ואתמול פניתי לשירות כדי להודיע להם על הרכישה ולהפעיל את האחריות המורחבת.
במקום זאת,
נאמר לי שעליי לרכוש שקע הגנה מיוחד - אחרת אם יש תקלה לא תהיה לי אחריות ! עלות השקע 250 ש"ח. זה לא נאמר באף שלב, על יד אף אחד !!!

בנוסף, לא קיבלתי את הרחבת אחריות - פשוט כי .... אין דבר כזה !

חזרתי למחסני חשמל - בהתחלה רשמו את הטלפון שלי וחזרו כדי לשמוע את התלונה ולהשאיר אותי ממתין על הקו 12 דקות.
אחרי שחזרתי ישירות לטלפון של המוכר, הוא אמר לי שהוא פשוט טעה....
הוא אמר שיעביר את התלונה ויחזרו אליי. עד כה אף אחד לא חזר !
בשורה תחתונה,
שילמתי 250 ש"ח שלא הייתי צריך לשלם ובנוסף עליי לשלם ביטוח מיוחד.

מיותר לציין שאין אף אחד ממחסני חשמל שחוזר אליי כדי לפתור את הבעיה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
מצידי שיקחו את המקרר שלהם - זה לא מה שסוכם! אם לא, שישלמו 250 ש"ח + ביטוח לשנתיים כפי שסוכם. פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה