|
|
|
|
|
|
שירות ויחס מגעיל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 29 מאי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל פניתי לסניף מחסני חשמל בבאר שבע ביקשתי לרכוש מזגן ולאסוף באופן מיידי נמסר לי כי קיים במלאי לאחר שביצעתי את העיסקה אני באה לקחת מוסרים כי אין במלאי נצטרך לחכות עד סוף שבוע אמרתי כי לא מתאים לי אאלץ לבטל את העיסקה הנציגה לאחר שתפסה מסגרת של 1500 שח ביצעה זיכוי כנגד חיוב פניתי אליה כי תבטל את העיסקה כי ביקשתי מידיי התשובה הייתה אין מה לעשות זה הנוהל ושביקשתי שתפנה למנהל מסרה כי אין להם מנהלים ומתחילה להטיל את האחריות על עובדים אחרים
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה ללא תפיסת מסגרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|