פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שרות עבור שואב אבק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
עתיר ידע כפס כתובת:
כעתיר ידע כפס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו שואב אבק ב2212/16
כעבור חודש הפסיק לעבוד, על אף שהפעל פעם בשבוע במשרדינו
מאז, לא מתייחסים לפנייתינו לתקן, להשתמש באחריות שקיבלנו למוצר,
וגם אליכם ניסינו אין ספור פעמים לצלצל, ואף פעם אי אפשר להגיע למענה אנושי
אני רואה בזאת פגיעה מוסרית ומקצועית בלקוח;
אי עמידה במחוייבות תנאי קניה
ומודיעה, שלא אשקוט עד שזכויותי יזוכו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף את המוצר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
סולי ארדזי מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה הגיעה ביום ראשון 26616 לסניף וטופלה ע"י מנהלת הסניף. בסניף ניקו לשואב את הפילטרים והסבירו ללקוחה שאם יש עדיין בעיה היא מוזמנת לחזור אלינו.
אנחנו גם ניסינו להשיג את הלקוחה אך לא היה מענה.
תגובה:
במידה ויש עדיין בעיה לאחר הביקור של הלקוחה בסניף ב 26616 היא מוזמנת להתקשר למנהלת הסניף מירב ונשמח לעזור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה