|
|
|
|
|
|
סחבת בזיכוי - לאחר ביטול רכישה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 14 ליוני 2016 רכשתי בבית העסק מקרר. תיאמו לי הובלה ליומיים אחרי
לשעה 17:00. המוביל התקשר להגיע ב 12:00 - לא הסכמנו לשנות. הוא לא הגיע בחמש - כמובטח - ובתשע וחצי בלילה התקשר בכדי להגיע. כמובן שעם התנהגות כזו שבטלתי את הקנייה. ועד עכשיו אני מתרוצץ אחרי מחסני חשמל (ומהיום גם אחרי חברת ויזה) בכדי לקבל את הזיכוי.
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש ביחס המזלזל. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
סולי ארדזי מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
לאחר בדיקה עם סניף ר"ג בו הלקוח מבצע את כל הרכישות שלו, לא מצאנו הזמנה על רכישת מקרר, ללקוח יש מס' הזמנות אצלנו אבל לא על מקרר. |
תגובה: |
נשמח לקבל פרטים נוספם כמו מס' הזמנהת.ז וטלפון תקין אחד מהטלפונים לא נכון על מנת שנוכל לבדוק ולטפל בהתאם |
פתרון: |
|
|
|