|
|
|
|
|
|
פגם במוצר ואין יחס |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו מקרר של שארפ הגיע אם פגם ללא תצוגה בניסיונות להשיג שירות ללא הצלחה כל פעם אומרים יחזרו אלינו ככה במשך 4 ימים ממש לעג וביזיון כמה וכמה פעמים ניסיות רבות וכולם ללא הצלחה ומילה אחת מצד האנשי שרות יחזרו אליכם בנתיים כלום
|
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
סולי ארדזי מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
תלונת הלקוח מתייחסת לנותן השירות חברת י. שלום ולא למחסני חשמל |
תגובה: |
העברתי בקשה דחופה לחברת י. שלום לדבר עם הלקוח ולתאם לו מועד לביקור טכנאי |
פתרון: |
|
|
|