|
|
|
|
|
|
דיבור מגעיל ללקוחות ששילמו עבור סחורה ועדיין לא קיבלו ולא התקשרו להגיד |
נושא התלונה: |
יום ראשון 26 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פתח תקווה |
כתובת: |
סגולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היה לי מועד הספקת סחורה שרכשתי ביום שבת ואף אחד לא התקשר אלי ולא אמר שמוביל לא מביא סחורה בגלל שפתעום אין אותה במלאי אבל בשבת שאלו עם אני רוצה לבד לקחת אז בשבת היה ואחשב אין במלאי. אני לבד התקשרתי למוביל ב 6 וחצי בערב והוא אמר יחזור עם התשובה עוד מעט היום יום שני עדיין מחכה לתשובה. התקשרתי ביום ראשון לסניף ודתייה דיברה בחוצפה ומגעיל. ביום שני אני מתקשרת ונציגה מדברת בחוצפה ועוד צועקת אלי שאני זאות שצועקת אלי ולא מבינה טוב שיש לי הקלטת שיחות. לי מעניין אני שילמתי על הסחורה ומתי אני צריכה שוב לקחת חופש כדי סתם לשבת ולחקות לבוביל ומי יחזיר לי כסף עבור מתקין שהיה צריך להגיע ובטעות שלהם אני לא הספקתי לבטל אותו ולעביר ויום אחר.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
רוצה מכתב התנצלות והחזר כספי עבור שעתיים שיצאתי קודם מעבודה עבור מתקין . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|