פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לרמות לאחר רכישת מזגן. ושירות גרוע. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניה טלפונית כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.16 הזמנתי מזגן אלקטרה כולל התקנה באמצעות הטלפון משירות ההזמנות של מחסני חשמל.
לאחר מספר פעמים שניסו לתאם אספקת המזגן ודחו כי לא יכלו לספק הגיע המזגן.
אתמול הגיע המתקין.
שהגיע אמר שעל פירוק מזגן יש להוסיף 150 שח ולכך הסכמתי מראש בעת ההזמנה.
אמר שעל פינוי המזגן יש לשלם 80-100 שח ולכך לא הסכמתי.
אמר שמשום שאני מבקש התקנה על הגג (אני קומה 3 האחרונה) עלי להוסיף עוד 150 שח. גם לזה אני לא מסכים.

כאשר ביצעתי ההזמנה אצל חיים ממוקד מחסני חשמל לא נאמר לי שיש תוספת להתקנה על הגג השטוח שמעל הדירה.
התקשרתי למוקד שירות הלקוחות ושם נאמר לי שנשלח אלי טופס נוסף באימייל או פקס אשר מפרט את העלויות הנוספות. הסברתי להם שלא קיבלתי כזה ולכן לא יכולתי לדעת על העלויות הנוספות. זה גם לא נאמר לי בעת ההזמנה.
בנוסף נאמר ע"י אחראי ההתקנות שפינוי המזגן עולה בין 80-109 שח ואין אפשרות אחרת. גם אמר לי שיש לו טופס חתום על ידי שמעולם לא חתמתי עליו.
לאחר שיחות ארוכות עם המוקד, ושינויים בתשובות ללא סוף, הם הודיעו לי שפינוי יעשה על ידם בחינם.
לגבי ההתקנה על הגג הם לא מוכנים לוותר ועלי לשלם 150 שח.
הסברתי להם שהעסקה כולה כולל ההתקנה בוצעה מולם והם צריכים לשלם על התוספות אם לא הודיעו על כל.
התברר לי עם הנציגה של ההתקנות שהיא חתמה בשמי על ההתקנה ושלחה אליהם.
לפני חצי שעה בשיחה אחרונה נכון לעכשיו התקשרה נציגה ואמרה לי לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל שאין מנהל היום והוא יחזור אלי מחר. עוד הוסיפה שהתשובה של המנהל תהיה אותה התשובה ואני אשלם על ההעלאה של המזגן לגג ואם אני רוצה שאקח טכנאי פרטי ואבטל ההתקנה דרכם.
שאלתי כל הזמן מדוע הם לא מתקינים על הקיר בחוץ את המזגן, הם אומרים פעם שלא יכולים, פעם שלא מתקינים על הקיר, פעם שאין להם גישה, פעם שלא תהיה לטכנאי של אלקטרה גישה אם ירצה לתקן.
אני דורש מהם לסיים ההתקנה אם מעל הגג כמובן ללא תשלום ואם על הקיר בהחלט ללא תשלום.
אני מבקש לברר איך יכול להיות שגם הטכנאי וגם האחראי עליו שמחסני חשמל העלו לשיחה אמרו לי שעלי לשלם על הפינוי של המזגן למרות שכתוב במפורש בטופס ההזמנה שהם מחוייבים לפנות אותו (עפ חוק).
אם ניסו לרמות אותי ולגבות בג'נבה כ100 שקלים יכול להיות שיש עוד רבים ששילמו על פינוי מזגן למרות שאסור להם לגבות על כך.

יש בידי שיחות מוקלטות עם שירות הלקוחות.
יש לי עדים לשיחות גם של המתקין וגם של שירות הלקוחות.

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה