סירוב בתיקון הטלפון |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 יוני 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף נתניה אזור תעשייה פולג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אל: מחסני חשמל
מאת: שטריל איגור
ת"ז 320794753
טלפון: 050-2310137
[email protected]
הנדון: סירוב בתיקון הטלפון
בתאריך 04.02.2016 קניתי במחסני חשמל, סניף נתניה אזור תעשייה פולג, טלפון נייד
THL4000
מס הזמנה: 424607145
הטלפון (שהיה באחריות) התקלקל ושמתי אותו לתיקון לספק דרך חברה
enJoystick
בחברה הזאת סירבו לתת לי קבלה על כך שהבאתי אליהם את הטלפון לתיקון אבל לבקשתי הם נתנו לי מסמך בכתב יד.
לאחר חודש, אני קיבלתי את הטלפון חזרה אבל הבעיה לא תוקנה ובעקבות כך אני פניתי למחסני חשמל, הסברתי להם את המצב, והפקידה (לאחר התייעצות טלפונית עם הספק) לקחה את הטלפון לתיקון. אני קיבלתי קבלת מוצר לתיקון מס' 119082.
בתאריך 11.09.2016 אני הגעתי למחסני חשמל בשביל לברר מה עם הטלפון שלי. הפקידה (לאחר התייעצות טלפונית עם הספק) הבטיחה שבמשך השבוע הקרוב הטלפון יוחזר עליי מתוקן.
בתאריך 13.11.2016 הגעתי שוב לחנות של מחסני חשמל ונאמר לי שהם לא מוכנים לתקן את הטלפון.
אני מבקש לקבל בחזרה את הכסף על עלות הטלפון ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
|
|
|
|
|