המשלוח לא מגיע ואין דרך לדבר עם שרל"ק |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 דצמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אתר האינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון באזור השעה 11 בבוקר הזמנתי דרך אתר האינטרנט של מחסני חשמל מיקרוגל ומפזר חום, באתר צוין כי הזמנות לפני השעה 13:00 מגיעות באותו הערב והזמנות מאוחרות יותר למחרת. כשהגיע הערב ולא קיבלתי שום הודעה על שליחות כפי שהובטח לי צלצלתי לשרות לקוחות, רק שכשהגיע תורי (אחרי כמעט חצי שעה) השיחה פשוט נותקה במקום להיענות. שלחתי דוא"ל לשירות לקוחות וגם צלצלתי למחלקת מכירות (שכמובן ענו תוך שניה) - אמרו שיעבירו לשרל"ק לחזור אליי. למחרת בצהריים כשלא חזרו אליי שוב צלצלתי. הפעם היה מענה בשרות לקוחות אבל רק בכדי לומר לי שיחזרו אליי בערב - אז המשלוח כבר לא יגיע גם היום. בערב חזרו אליי ואמרו משהו שתמציתו "צודק, אני אברר ואחזור אליך" - לא חזרו.
יום שלישי הייתי אופטימי וחיכיתי לטלפון שלא הגיע.
היום יום רביעי והגיע אליי המפזר חום אחה"צ, אבל לא המיקרוגל - השליחה מחברה חיצונית ואין לה מושג על המיקרוגל שהזמנתי...
אין צורך לומר שעם מחסני חשמל אני לא מתעסק יותר - אבל מה עם המיקרוגל שלי?...
|
בזבוז זמן, ובינתיים אני בלי מיקרוגל בבית, לקוח שבוי(אין מענה אפילו בכדי לבטל עסקה) |
סוג הנזק : |
שרות\מענה, התנצלות, פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|