פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם מחסני חשמל.
ביום שני 02/01/2017 ביקשתי להזמין בשעות הבוקר מקרר דגם EL8372 של חברת אלקטרה, שיוכל להגיע אליי במהירות ולכן יצרתי קשר עם המוקד מכירות שלכם על מנת לזרז את העניין.
הנציג מכירות שענה לי אכן היה מאוד אדיב ואכן ניסה לעזור לי לבחור מקרר שקיים במלאי על מנת שיגיע מקסימום תוך יום אחד.
אחרי שבחרנו מקרר, שאלתי את הנציג האם אוכל בתוספת תשלום כמובן לבקש מהמוביל שיוציא לי את המקרר הישן? הנציג ציין בפניי שאין כל צורך כי לפי חוק מדינת ישראל, בקניית מקרר חדש הפינוי הוא בחינם! שמחתי מאוד לשמוע וסיימנו את השיחה בסיכום שהמוביל ייצור עמי קשר לתיאום ההובלה.
בשעה 12 אכן יצר איתי קשר המוביל ועדכן שיוכל להביא את המקרר עוד היום (מעולה) שמחתי עוד יותר!
בשעה 18 הגיע המוביל עם המקרר החדש וברגע שראה את המקרר שלנו, אמר כי לא מתכוון לפנות אותו מכיוון שהוא גדול יותר ומכיוון שאין לו כלי עבודה ומוביל נוסף שיעזור לו, כמו כן ציין כי פירוק דלתות הינו 60 ש"ח לכל דלת, דהיינו 120 ש"ח לשתי דלתות.
בעלי אמר לו כי יש לו כלים והוא ייפרק את הדלתות תוך 2 דקות אך הוא עדיין התעקש כי לא מוכן לפנות אותו וכי עדיין נצטרך לשלם 120 ש"ח.
ביקשתי את המוביל לעלות מול המנהל הישיר שלו על מנת לפתור את הסוגיה, כי המטרה זה לפתור ולא להקשות, ציינתי בפניו כי בשיחה שלי מול הנציג מכירות, לא צוין שום דבר כזה וביקשתי שוב שיעלה מול המנהל שלו, אך סירב בתוקף ואמר כי אין לו עם מי לדבר כרגע, כשלבסוף בעלי ביקש ממנו לצאת עם המקרר ולהחזירו, לאחר התעקשות של המוביל לנסות להוכיח לי שאני טועה, בעלי הוציא את המקרר מחוץ לבית ובזאת נגמרה הסאגה.
ישר יצרתי קשר עם המוקד אך הוא היה כבר סגור והגעתי למוקד מכירות.
ענה לי בחור בשם אמיר אם אני לא טועה, שבאמת היה נהדר למרות כל האש שחטף ממני, והצליח להשיג לי את סיגל, מנהלת של אותו מוביל.
התקשרתי לסיגל, שהיה מאוד מעודכנת בפרטי ההובלה הזו (וזאת לאחר שהמוביל טען כי אין לו עם מי לדבר ), הסברתי לה את כל המצב הלא נעים שנוצר, על כך שנשארתי בלי מקרר, עם קניות של קרוב ל-2000 ש"ח שפשוט הלכו לי לפח.
סיגל מצדה אמרה כי החוק תקף אך ורק למקרר זהה בגודלו ( עוד דבר שהנציג מכירות לא ציין ולא שיקף בפניי ) וכי פירוק דלתות הינו 120 ש"ח, שאין באפשרותה להחזיר את המוביל ואולי המסירה תהיה רק מחר!!!
בנוסף ציינה שבעלי היה אלים כלפי המוביל (ולאותו מוביל אני רק אגיד: פעם הבאה שאתה משקר לפחות שיהיה לך על מה לבסס זאת, היחיד ששקרן זה רק אתה!!!)
לאחר מספר ניסיונות להגיע לפתרון, השיחה נותקה עקב סוללה ריקה בנייד של סיגל שלאחר מכן חזרה אליי ואמרה שיימסרו לי אותו מחר וכי כן אצטרך לשלם 120 ש"ח, אמרתי טוב כי חבל על כל ויכוח!
יום למחרת 03/01/2017 יצרתי בבוקר קשר עם המוקד שירות לקוחות ודיברתי עם נציגה בשם מאי, הסברתי לה שוב את כל מה שקרה, וכי אין לי שום כוונה לשלם לאף אחד שום דבר עקב טעות איומה מצד המוכר,מוביל ובעצם האשמה היחידה היא רק עליכם,אמרה כי בודקת את העניין ותחזור אליי בשעות הקרובות.
חזרה אליי ואמרה שכל הדברים שהובאו בפניי בשיחה עם סיגל מצוינים באתר שלכם (להזכירכם לא עשיתי הזמנה דרך האתר, אלא מול נציג מכירות שלכם שהיה חייב לציין כל פרט לאחר שציינתי בפניו כי מדובר גם הוצאה של מקרר ישן) ושהחברה מוכנה שאשלם למוביל 100 ש"ח, אמרתי לה שוב שאני לא מתכוונת לשלם כלום וכי האחריות המלאה נופלת רק עליכם ואין שום סיבה שאשלם על טעויות שאתם יצרתם.
חזרה אליי שוב אחרי 5 דקות ואמרה כי "ההצעה" האחרונה הינה 50 ש"ח!!!
עכשיו, מחסני חשמל היקרים, תסבירו לי בבקשה:
נציגי המכירות ככל שאדיבים יהיו, מדוע לא משקפים דבר בפני הלקוח?
(לדוגמא: כאשר אתם קונים מוצר ושואלים האם אפשר להחזיר? הרי עונים לכם: ניתן להחזיר מוצר שלא נפתח ולא היה בשימוש ב-X זמן, אף עסק רציני לא יענה לכם: אפשר להחזיר תוך X זמן מבלי לפרט לכם איך למה וכמה)
מדוע חברת ההובלה לוקחת לעצמה את הסמכות להחליט החלטות שלא רלוונטיות לה?
איך אתם מעזים לדרוש תשלום עבור שירות לקוי, גרוע? ואתם מנהלים עם לקוח משא ומתן כאשר אתם מהתחלה שגיתם ובמקום להודות בטעות ולקחת על עצמכם את מלוא האחריות, מפילים את כל ההאשמה על הלקוח ועוד דורשים ממנו דבר כלשהו?
אני חייבת לציין שבתור מנהלת שירות לקוחות קרוב לעשור, ומבינה איך עובד הצד השני, גם מבינה כי מאחורי כל משפט ומעשה שלי מול לקוח, יש לכך השלכות וכי אם הבית עסק שלי שגה, הוא ייקח על עצמו את מלוא האחריות ולא יטרטר לקוח על דבר שהוא לא אשם.
ציינתי בפניי מאי, כי אני אעשה כל דבר על מנת שאנשים שאני מכירה לא יגיעו לפתח דלתות שלכם, וארשום עליכם ביקורת שכלל לא תאהבו לקרוא ובטוח שכל אחד אחר שייקרא ידע להתרחק מכם, כי הדבר האחרון שאתם יודעים לעשות זה להעניק שירות מכל סוג שהוא, תזכרו ששירות זה הרבה יותר מ-50 ש"ח!!!

מצוין בזאת כי לאחר הפניה שלי בפייסבוק, ביקשו שאשאיר טלפון לטיפול הנושא, אך חזרו אליי עם מענה בפייסבוק, זה עלבון, ויתרה מכן שירות עלוב ומבזה אדם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי! פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה