פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמן הספקה בניגוד להתחייבות וללא עדכון ללקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.2.2017 רכשתי מכשיר טלפון בסניף מחסני חשמל בפרדס חנה. המכשיר הוא של חברת שיאומי מדגם redmi 4 note , במעמד הקניה והתשלום נאמר לי שכרגע אין בחנות את המכשיר הנל והוא יסופק לי עד 7 ימי עסקים, ועלי לשלם את מלוא הסכום כעת. לאחר 7 ימי עסקים, לאחר שאף גורם מטעם מחסני חשמל יצר איתי קשר, ניגשתי בעצמי אל החנות ושם נאמר לי שאין ברשותם את המכשיר והם לא יודעים מתי יגיע, צלצלתי אל שירות הלקוחות של מחסני חשמל והם אמרו לי שהמכשיר אזל במלאי החברה ואין לדעת מתי יגיע, כרגע, התאריך הוא 28.2.2017, וחלפו כבר שבועיים ממועד התשלום המלא ושום דבר לא השתנה, בעיני זאת בושה והטעייה של לקוח, ששילם את כל הכסף ושום גורם לא טרח לעדכן אותו שאין את המוצר במלאי ולכל אורך זמן ההמתנה גם לא יצרו איתי קשר לעדכון או הסבר.. שלא לדבר על פיצוי עבור עוגמת נפש שנגרמה לי בעקבות ייעודו של מכשיר זה כמתנת יומולדת...מה שהכי מגוחך זה שהסלוגן של חברה זו הוא " שלם וקח" ... צריך לשנות אותו " לשלם ותחכה חודש" ובינתיים נתעלם ממך ונמנף את הכסף ששילמת לנו...לכל מי שמתכנן רכישה ברשת מחסני חשמל ראו הוזהרתם..
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בהבטחה ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה