פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גהינום של 3 שעות ובסוף יצאנו ללא מוצר בכלל נושא התלונה:
דאדש אולגה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
מתחם אלקטרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הרגע חזרנו אחרי 3 שעות של גיהנום !!!
נסענו עם ילדים קטנים , הכל מבולגן שם, כל מוכר זורק מחיר משלו , לא מסודרים בכלל, עד שמצאנו מקרר יפה , ארוז, בעלי הלך לבדוק עם המוכר מה המחיר, קיבלנו דגם, הלכנו לקופה לשלם ( גם תור של חצי שעה לפחות), אחר כך הקופאי לא מבין איזה דגם, עוד חצי שעה של חיפושים אחרי המוכר שלנו.... עד שלא הגיע המנהל ...
כבר הוצאתי צ'קים , כבר הוציאו פירוט של תשלומים , כתבו על כל הצ'קים , שמו חותמת על הצ'קים , בעלי מגיע ואומר שהמקרר מאחורה פשוט שבור לגמרי וחתוך לחתיכות!!!!
וכשבחרנו מוכר אומר לנו למה אנחנו פותחים את המקרר ???
סתם עכשיו בזבזנו צ'קים שילכו לפח, אף אחד לא כל כך רצה לעזור לנו , דיברו בצורה גסה ולא נעימה , ואמרו לנו מה אתם רוצים זה יריד של העודפים !!! פשוט זלזול בלקוח
ובושה וחרפה לרשת כזאת גדולה , עבודה בעיניים ושרות גרוע ביותר !!!!
אתבייש אחר כך אם אמליץ אליכם !!!!
תפתחו עיניים ותבדוק את המוצרים שאתם קונים !!!!
בזבוז פנקסי צקים סוג הנזק :
קבלת אותו מוצר שרצינו פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה