פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה כנגד מחסני חשמל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : תלונה על "מחסני חשמל"
ב22/11/16 חיפשתי לקנות מגהץ במבצעי הבלאק פריידי. ראיתי באתר של "מחסני חשמל" דגם שמצא חן בעיני והיה במבצע של 599 שח בלבד, מקום מחיר רגיל של מעל 1000 שח.
הלכתי לסניף כפר סבא לקנות. בחנות היה רק מגהץ יחיד מתצוגה.הנציג הבטיח לי שאין בעיה ולא נעשה בו שימוש, ואכן קניתי אותו.
בניסיון השימוש הראשון התברר שיש תקלה. המגהץ לא מוציא קיטור באופן רציף
התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי שיחליפו לי את המגהץ כיוון שהוא לא תקין. שירות הלקוחות לא הסכים מבלי שאשלח את המגהץ לבדיקה במעבדה שיאשרו שהוא לא תקין. לא עזרו מחאותי זהו מוצר חדש. בלית ברירה ניגשתי בעצמי למעבדה וקיבלתי אישור שהמגהץ אכן לא תקין.
יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות שטענו שאין להם יותר מגהצים כאלו במלאי. ביקשתי שיחליפו לי לדגם אחר מתקדם יותר, אך הם סרבו והתנו זאת בכך שאוסיף כסף. כחלופה הם הציעו לי לבטל את העיסקה ולקבל את הכסף בחזרה.
אני לא הסכמתי לכך,(בדיעבד הייתי לוקח את ההצעה הזו בשתי ידים, העיקר לא לעבור את כל מה שעברתי אח"כ) כיוון שימי הבלאק פריידי הם הזדמנות לקנות מוצרים במחיר מופחת, ואילו עכשיו המחירים חזרו להיות גבוהים ואני לא אמצא מגהץ ברמה שחיפשתי באותו מחיר. לאחר בדיקות חוזרות, הודיעו לי משירות הלקוחות שהם מצאו מגהץ נוסף כמו שלי באחד הסניפים והוא יגיע אלי הביתה עם שליח. למחרת הגיע המגהץ החלופי. מתברר שגם הוא היה מתצוגה, כיוון שלא הגיע אלי באריזה מקורית אלא בשקית ניילון פשוטה.
לצערי, לא חשבתי לעשות למגהץ בדיקה מייד עם קבלתו. רק לאחר כשבועיים ניסיתי להשתמש בו ולדאבוני, אותה תקלה שהייתה במגהץ הראשון חזרה גם כאן: המגהץ לא מוציא קיטור באופן רציף.
הבנתי שעבר זמן רב מידי וכבר לא אוכל לדרוש החלפה נוספת של המגהץ, ולכן בלית ברירה הלכתי לאחד הסניפים ומסרתי את המגהץ לתיקון, כיוון שלמוצר יש שנה אחריות.
תאריך מסירת המגהץ לתיקון היה ה19/3/17. הנציגה בסניף אמרה שהם מחויבים לתקן את התקלה תוך 30 ימי עסקים, אולם בפועל זה לוקח כשבועיים. יש לציין שאין אפשרות להתקשר לסניפים טלפונית(למרות שבאתר החברה מפורסמים מספרי טלפון של כל סניף, מדוע???) לכן לאחר שבועיים הלכתי פיזית לסניף ושאלתי על המגהץ. המוכר בחנות אמר לי שעוד לא עברו 30 יום ולכן באתי לחינם. בלית ברירה חיכיתי שיעברו 30 יום, שבמהלכן אף גורם לא יצר עימי קשר, ויצרתי קשר יזום עם שירות הלקוחות.
את הסאגה שהתחילה מכאן קשה לתאר במילים. כל גורם הפנה אותי למישהו אחר ותלה בו את האחריות.. דיברתי עם שירות הלקוחות של מחסני חשמל, שהפנו אותי לפקידה אחרת של חברת אלקטרה. זו בתורה הפנתה אותי למעבדה, שהפנו אותי חזרה לסניף (לא עונים לטלפון, כבר אמרנו?). אף אחד לא ידע להגיד איפה מגהץ שלי ומה עלה בגורלו.
יש לציין שמנקודה זו עיקר התקשורת עם שירות הלקוחות היתה דרך הווצאפ.
לאחר דין ודברים עם שירות הלקוחות, שכללו שיחה נוקבת עם מנהלת המוקד, נאמר לי לבסוף שהכל כשורה, אך יש עיכוב מסויים בתיקון .לאחר כמה ימים הודיעו לי שהמגהץ הגיע לחנות.
תאריך ההגעה של המגהץ לחנות היה ה15/5/17, כלומר כמעט חדשיים לאחר ששמתי אותו בתיקון!!
כאשר קיבלתי את המגהץ, ביחד עם עוד כמה מסמכים , נוכחתי לתדהמתי שעל עטיפת המגהץ יש מדבקה שאומרת שהמגהץ נשלח מהסניף רק ב27/4/17!!! והגיע למעבדה ב10/5/17
כלומר, כל הזמן הזה נציגי השירות שיקרו לי במצח נחושה, תוך שהם מנסים לכסות על הפאשלה שהמגהץ ככל הנראה נשכח בפינה חשוכה בחנות וכלל לא הועבר ליעדו, ורק אחרי שפניתי לשירות הלקוחות מישהו טרח לחפש את המגהץ בחנות ולשלוח אותו לתיקון.
כעבור יומיים הפעלתי את המגהץ כדי להשתמש בו בשעה טוב בפעם הראשונה, חצי שנה אחרי שקניתי אותו, אולם לתדהמתי התקלה עדיין עמדה בעינה ולא תוקנה! המגהץ לא הוציא קיטור באופן רציף!
פניתי שוב לשירות הלקוחות, שלחתי להם סרטון עם תיעוד התקלה, כמו גם את צילומי המסמכים והמדבקות שמעידים על כך ששיקרו לי. דרשתי מהם לקבל מגהץ אחר, חדש, בדגם זהה או מתקדם יותר למגהץ שיש לי. הם הבטיחו לבדוק זאת ולחזור אלי עם תשובה.
למחרת להפתעתי קיבלתי טלפון ממנהלת המעבדה, שקבלה את פרטי המקרה משירות הלקוחות והתקשרה אלי לבדוק את פרטי התקלה. בשיחה היא ביקשה ממני לשלוח את המגהץ שוב לתיקון חוזר במעבדה. כמובן שסירבתי, הבהרתי לה שאינני מוכן להמשיך עוד עם הסיפור הזה.
פניתי בחזרה לשירות הלקוחות והסברתי להם שאיני מוכן לשלוח את המגהץ שוב למעבדה ודרישתי הראשונה, לקבל מגהץ חדש, עומדת בעינה.
למחרת חזרו אלי והציעו לי מגהץ זול יותר ופחות טוב משלי!
נכון לרגע זה לא קיבלתי מהם תשובה, על כן החלטתי לפנות אליכם.
אני מקווה שאמצא אצלכם אוזן קשבת ושתוכלו לעזור לי במצב שנקלעתי אליו,
הזלזול בצרכן בצורה כה בוטה וחריפה לא יעלה על הדעת. לצרכני ישראל מגיע יותר מזה!
הערה:
יש בידי תיעוד ומסמכים המגבים כל מה שנכתב לעיל.
1. חשבונית הקניה המקורית, שמראה את תאריך הקניה
2. אישור מסירת המגהץ לתיקון ב19/3
3. מדבקה שמראה שהמגהץ יצא מהחנות ב27/4
4. דוח סיכום תיקון של המעבדה מיום 10/5
5. שיחות ווצאפ מתועדות ביני לבין שירות הלקוחות , כולל סרט שמראה שהתקלה במגהץ עדיין קיימת
אשמח לשלוח כל מסמך שתרצו, על פי דרישה.
בברכה
לירון לסר , ת.ז. 033389479
050-8551143
כתובת: עקיבא 4 רעננה 4326202
עוגמת נפש, בזבוז זמן סוג הנזק :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה