|
|
|
|
|
|
אי אספקת המוצר |
נושא התלונה: |
שבת 17 יוני 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/6 הזמנתי מזגן (הזמנה 201031596) באתר מחסני חשמל. תשעה ימים לא יצרו עימי קשר לתיאום אספקה, גם לאחר שהשארתי הודעה. על פי האתר האספקה הייתה צריכה להיות תוך 7 ימים. רק לאחר ששוב יצרתי קשר תואם לי מוביל לאתמול משלוש עד שש עם התראה של שעה. אף אחד לא הגיע ולא יצר קשר וביטלתי את הטכנאי התקנה שהיה אמור להגיע הבוקר. שירות מחפיר ומזלזל בלקוח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|