פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא חזר מתיקון נושא התלונה:
גליקמן שמוליק שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סגולה פתח תקוה כתובת:
סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפתח דברי אציין שעד היום רכשתי את רוב מוצרי החשמל הביתיים בחברה זו ואני מרוצה מאוד.
הבעיה התחילה כשרכשתי מכשיר dvd דגם sd360 במחיר של קרוב ל-700 ש"ח מסתבר שלמרות המחיר היקר המכשיר לא תפקד כיאות ולאחר שאיבד את קולו הבאנו אותו לאחר כבוד לסניף סגולה בו נרכש. [עדיין בתקופת האחריות] הובטח לי שברגע שהמכשיר יחזור מהתיקון [בחברת ג'נרל מהנדסים] יתקשרו אלי. לאחר כחודש וחצי נמאס לי לחכות והתקשרתי לברר מדוע לא חוזרים אלי? נענתי באדיבות רבה שהנושא יבדק ויחזרו אלי, ומאז ועד היום טילפנתי עשרות פעמים
נסעתי לסניף נסיעה מיוחדת ולאחר שבוע עוד נסיעה דיברתי עם המחסנאי ועם הפקידות ותמיד ענו לי באדיבות רבה שיחזרו אלי, אך זה לא קרה חוץ מפעם אחת שבאמת חזרו אלי על מנת לומר לי שיחזרו אלי עם תשובה, וכמובן לא זכיתי לעוד תשובה.
מאז מסרתי את המכשיר עברו חודשיים וחצי, בזבזתי זמן, דלק, ופירנסתי את חברת הסלולר. נראה לי שיש כשל רציני בפתרון הבעיה ומחוסר ברירה פונה אני אליכם.
מס חשבונית 132071 מס טופס תיקון 798 בתודה שמוליק 0502050825
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר מתוקן או חדש ופיצוי על הנ"ל פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה