פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בתיקון המוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרב פינטו פ"ת כתובת:
פתח-תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים,רכשתי מגהץ אדים,של חברת ריצרד מורפי,
לצערי לפני כשבוע, המוצר התקלקל,פשוט המגהץ,לא מוציא אדים,
מסרתי אותו,לתיקון,בתחנת השרות,בפ"ת,אך לצערי,נימסר לי שהתיקון,לוקח בין שבועיים,או שלושה,
נאמרלי,שיש להם הסדר עם חברת ריצרד מורפי,שנהג שלהם,אוסף את המוצרים,פעם בשבוע,
ומחזירם חזרה,אחרי שבוע נוסף,או יותר.
בשיחה,שקימתי עם שרות הלקוחות,של חברת ריצרד מורפי,נאמר לי,שזהו ההסדר,ואין מה לעשות,
אנני מבין,שמוצר חדש,שיש לי אותו רק חודשיים,צריך בכלל להתקלקל,
ומדוע עלי להמתין,זמן כה רב לתיקון.עד כמה שידוע לי,השרות צריך להינתן לא יאוחר משבוע.
לא יכוך לגהץ בגדים,עבור ילדי הנימצאים בצה"ל סוג הנזק :
החלפת המכשיר,מידית,או לחלופין,תיקון מידי של המכשיר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה