פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ר"ח המלאכה 32 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
לפני כחצי שנה,בתאריך 21/5/2006-החלטתי לרכוש 2 נגני MP3 בתור מתנת יום הולדת לחבריי. לאחר בדיקת מחירים החלטתי לרכוש את הנגנים הללו ברשת מחסני חשמל שמתהדרת בפרסומותיהם ברמת איכות גבוהה של המכשירים המשווקים על ידם ובמחיר נמוך לעומת יתר המתחרים שלהם.
ניגשתי לרכוש את הנגנים בסניף בר"ח המלאכה 32 בנתניה,ושם ביקשתי נגן שיציג את שם השיר והמבצע בעברית ובאנגלית ועם רמת סאונד גבוהה.
סוכן המכירות שבמקום הראה לי נגן שלטענתו הכיל את מה שביקשתי שיהיה במכשיר,ומייד הוסיף שלמזלי הגעתי בימים שבהם המכשיר נמצא במחיר מבצע של 199 ₪ בלבד. כמובן שמיהרתי לרכוש בו במקום את 2 הנגנים כדי למסור אותם במתנה לחבריי.
לאחר מ"ס ימים חבריי פנו אליי ואמרו לי שבאמת תודה על הכוונה,אך לאחר שהשתמשו בנגנים-הם גילו שמדובר במוצר שלא התאים למה שהובטח לי במפורש בחנות- איכות הסאונד הייתה נמוכה,ושם השיר והמבצע בשירים באנגלית הוצגו על המסך בצורה הפוכה. מובן שהרגשתי מאד נבוך לשמע טענתם,אך עדיין חשבתי כי מדובר בטעות בלבד.
חזרתי לסניף בנתניה ושם הצגתי בפניהם את הבעיה,והנציג שלהם אפילו לא היה נראה מופתע לשמע הבעיה,מה שמייד גרם לי להבין שאין זו הפעם הראשונה שהוא נתקל בתופעה. הוא מייד החל להסביר לי שזה הרי ברור ששם השיר והמבצע ייכתבו מימין לשמאל,כי המכשיר הלא מתוחכם בעליל הרי לא מסוגל גם להציג שם שיר בעברית מימין לשמאל,ואז להציג שם שיר באנגלית משמאל לימין. אני הסברתי לו שבעת הקניה ביקשתי במפורש שהשירים יוצגו בעברית ובאנגלית,ואם הייתי יודע שבאנגלית שם השיר יוצג הפוך-ברור שלא הייתי רוכש את הנגן,ואף הוספתי וטענתי שההסבר שלו מגוחך-כי ברשותי נגן MP3 שרכשתי בעבר ברשת מתחרה אשר מציג ללא בעיה את שם השיר בעברית ואת שם השיר באנגלית,כך שעצם ההסבר שלו הוא בבחינת לעשות צחוק מהלקוח.אמרתי לו שזו הטעייה מכוונת של קהל הלקוחות שמבקש מוצר מסוים וזוכה בסופו של דבר במוצר אחר שאותו הוא לא רצה,והנציג שלהם ברב חוצפתו ענה לי שאם
זה שמילות השירים באנגלית מוצגים הפוך כל כך מפריע לי-אז שאני יקרא אותם דרך מראה...
מרשת מכובדת כמו שלהם לא ציפיתי להתנערות שכזו מלקוח שפונה אליהם לא שבע רצון ממכשיר שרכש אצלהם,ואם זו התשובה שלו-אז אולי כדאי שהם ייצאו במבצע חדש שבו כל מי שרוכש נגן MP3 בסניף שלהם מקבל מראה במתנה-כי רק כך ניתן לקבל אצלם MP3 שאותו אפשר לקרוא גם בעברית וגם באנגלית...
מה שהדהים אותי-שנציג המכירות ברב חוצפתו,בזמן שהתייחס לתלונה שלי,המשיך להציג ללקוחות פוטנציאליים אחרים שעמדו בתור-את אותו הנגן בדיוק,ושוב באותה טענה שיקרית כי מדובר במכשיר מצוין עם סאונד גבוה,שמציג את מילות השירים בעברית ובאנגלית,ובמחיר מבצע...
מאחר ולא קיבלתי את התמורה לכספי-ביקשתי לקבל את הכסף חזרה,כי במכשירים באיכות נמוכה שכאלו-אין לי כל עניין.אך הוברר לי ע"י מנהלת המקום שאין אפשרות להחזרת הכסף ורק ניתן לקבל זיכוי שאותו אפשר לממש בקנייה עתידית.זה לדעתי אבסורד- כי אחרי שהתאכזבתי ממוצר שרכשתי אצלם פעם אחת,למה אני צריך להסתפק בזיכוי כדי לשוב ולקנות במקום שאיכזב אותי כבר פעם אחת ? אז מאחר ובכל מקרה רציתי נגני MP3 ולא רציתי לאבד את ה-398 ₪ שכבר שילמתי על הנגנים-נאלצתי להוסיף 140 ₪ עבור 2 הנגנים כדי לקבל נגנים אחרים שיתאימו למה שביקשתי בהתחלה.
(הנגן הראשון שקניתי היה נגן MB512-MP MAN UBBI ,קוד פריט-31512.82ub
הנגן החדש-נגן MP3 MB512 cfp2251 IKO, קוד פריט-822251cfp).
יצאתי מהסניף שלהם מאוכזב ועם תחושה של לקוח מרומה-כי ממש לא ציפיתי לדבר שכזה שיקרה ברשת מכובדת כמוהם שמתיימרת להיות מ"ס 1 בתחום מוצרי חשמל.
אני נכנסתי לסניף ובו ביקשתי מכשיר מסוים ונתבקשתי לשלם עבור כל מכשיר 199 ₪,ובסופו של דבר-נאלצתי לשלם עבור המכשיר שביקשתי מלכתחילה- 270 ₪, שהם 540 ₪ ל-2 הנגנים,וזו הוצאה גבוהה יותר ממה שתכננתי.
אני שואל את עצמי-הייתכן שזו המדיניות שלהם ? שבפרסומות הם מציגים מכשירים מסוימים במחירים אטרקטיביים,ואז שהלקוח מגלה שלא זה המכשיר שבו רצה,הוא נאלץ להוסיף מכספו כדי לקבל מכשיר שאותו רצה מלכתחילה במחיר יקר יותר ? הם משקיעים רבות בפרסום בעיתונות,אז לפחות שיהיו הוגנים ויוסיפו שורה נוספת מתחת לפרסומת של ה-MP3-"אין תמיכה באנגלית"-כי למה להטעות ציבור שלם של לקוחות ?
אז אמנם הם הרוויחו כסף מקניה בודדת,אך בגדול הם מפסידים לקוח שיוצא מאוכזב בסופו של דבר.
אני יצאתי מאד מאוכזב משם-כי במחיר שבסופו של דבר שילמתי עבור כל מכשיר-270 ₪-הייתי יכול לקנות נגן במחיר שכזה במקום אחר,ולא התכוונתי בכלל להוציא סכום שכזה על כל מכשיר.
אני לא חושב שהיה זה הוגן לחייב אותי להוסיף 140 ₪ על 2 הנגנים,כי אם רציתי מכשיר מסוים וביקשתי במפורש שיהיו בו דברים מסוימים והם מוכרים לי מכשיר בהבטחה שהוא מכיל את הדברים הללו-אז לפחות שיהיו הוגנים,ויקחו אחריות על מה שמכרו לי ולא עלה בקנה אחד עם דרישותיי,ויתנו לי את המכשירים הנ"ל במחיר שבו ביקשתי לקנות אותו מלכתחילה.
בנוסף לכך נאלצתי לנסוע לסניף שלהם פעמיים כדי להחליף כל נגן לחוד,שזה זמן וגם הוצאות דלק-וכך יוצא שבמקום לקנות נגנים במחיר אטרקטיבי-שילמתי ביוקר,יותר מידי ביוקר ! ואני לא מדבר בכלל על המבוכה שנגרמה לי שחבריי החזירו לי את הנגנים בטענה שמדובר בנגן נחות.
כשהחלטתי לרכוש נגן באחד הסניפים שלהם-ציפיתי לקבל יחס הוגן,מחיר טוב ואיכות גבוהה-ולא קיבלתי אף אחד מאלו.
אני מקווה שתעזרו לי למצוא את הדרך לגרום לי להחזיר שוב את האמון ברשת הזו,ולרצות לשוב אליהם בעתיד לקניות-ולדעת שאני נמצא ברשת שיודעת לקחת אחריות במידה והלקוח יוצא לא מרוצה מהסניף.
שאני ניסיתי לפתור את הבעיה לבד וסיפרתי להנהלת הסניף את כל השתלשלות הארוע,אז רותם,מנהלת הסניף בנתניה התקשרה אליי וסיפרה שאותו עובד שדיבר אליי אז בגסות-פוטר,אז למרות שלא זו הייתה המטרה שלי,אני חושב שזה היה צעד נבון,כי עובד כמוהו פשוט הוציא להם שם רע בהתנהלותו כלפי הלקוחות.
כמו כן היא אמרה שאותו עובד היה צריך לספר לי שיש תוכנה באינטרנט שבעזרתה הייתי יכול לסדר את נגני ה-MP3 כך שיציגו את מילות השיר בעברית ובאנגלית,וזה אפילו יותר קומם אותי-כי זה פשוט מחזק את טענתי.למה הייתי צריך להוסיף 70 ₪ עבור כל נגן כדי לקבל נגנים
אחרים ? הנגנים הראשונים מצאו חן בעיני מבחינת העיצוב,והבעיה שלהם היחידה הייתה שהם לא הציגו את מילות השיר והמבצע באנגלית-שזו הייתה הבעיה המרכזית,ואיכות ווליום נמוכה מידי-שזו הבעיה הפחות מרכזית.אז אם יכולתי להשאיר ברשותי את הנגנים המקוריים ולסדר אותם באמצעות אתר האינטרנט המדובר כך שיתמכו גם באנגלית,אז לשם מה הייתי צריך להוסיף כסף עבור נגנים אחרים ??? זה שאותו עובד לא טרח ליידע אותי לגבי האפשרות הזאת-אני לא צריך לשלם על הטעות הזאת ! אם אותו עובד היה מספר לי על האפשרות הזו-הייתי מסדר את הנגנים באמצעות האינטרנט וכל העניין היה נגמר ברוח טובה,אך בגלל אותו עובד הוצאתי עוד 140 ₪ שלא לצורך וזה לא הוגן,ומחסני חשמל כחברה שהעסיקה אותו-צריכים לדעת לתקן את הטעות שלו.
רותם הציעה לי כפיצוי 2 נרתיקים לנגנים-אך עם כל הכבוד לפיצוי הזה,העיתונים מלאים בפרסומות שמציגות נגני MP3 במחירים נמוכים מאלו שבסופו של דבר קניתי את הנגנים אצלם,ובהם כל מי שרוכש נגן מקבל נרתיק מהודר במתנה.
כך שזה פיצוי שהוא בבחינת לעשות צחוק מהלקוח.אני חושב שהפיצוי הכי הוגן הוא להחזיר לי את ההפרש בין המחיר שהייתי צריך לשלם עבור הנגנים שקניתי מלכתחילה לנגנים החדשים-כי בסופו של דבר נאלצתי לקבל אותם מחוסר ברירה וזה לא הוגן שהיה עליי לשלם עליהם תוספת מחיר.
מקווה שתצליחו לסייע לי בעניין.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת ההפרש הכספי בין הנגנים הישנים לחדשים פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה