פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ב"ש,מרכז ביג כתובת:
תיאור הבעיה:
לאתר התלונה שלום.אני כותבת בשם סבי.בתאריך 22.1.07 הוא הגיע לחנות של מחסני חשמל במרכז ביג בב"ש במטרה לרכוש מכונת כביסה.על המכונה הוא שילם 2090 ש"ח במזומן.בתאריך 26.02.07 סופקה המכונה לביתו.כאשר הגיע טכנאי מאלקטרה על מנת להתקין את המכונה הוא לא הבין למה המכונה לא ארוזה אלא עטופה רק בניילון.כאשר פתח את המכונה הפנה את תשומת לבו של סבי כי המכונה ישנה,מלאה חלודה והגומי הפנימי מתפורר.הוא הדגיש בפני סבא שהמכונה בטוח היתה בשימוש.סבי החליט לחזור לחנות לצורך בירור.הגעתי יחד איתו(סבי לא דובר עברית והוא בן 78).פניתי לנציגת שירות ונאמר לנו שהמכונה היא מתצוגה(!!!) ובטח הסבא פשוט לא הבין.דרשנו לבטל את העיסקה.במשך חצי שעה ניסו לשכנע אותנו לשנות את העיסקה ובסוף כאשר הסכימו להחזיר את הכסף לא הסכימו להחזיר מאה ש"ח ששילמנו על הובלה.רק לאחר וויכוח ודרישה לדבר עם ההמנהל הזיכוי אושר.
למרות זאת הכסף עדיין לא התקבל כי נאמר לנו שקודם חייבים לקחת את המכונה. מיותר להגיד איזו עוגמת נפש נגרמה לסבי.הוא הרגיש מרומה על ידי נציג המכירות של החברה ומהשירות הלא אמין שקיבל(בנוסף לכך כאשר סבי ניסה לדבר עם נציג המכירות הוא השתיק אותו ודיבר אליו בחוצפה)
בגלל כל הסיפור הזה סבי בא מדימונה ואני פיספסתי יום עבודה שלם
כספי,בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
התנצלות+פיצוי הולם על הטרטור ועל עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה