פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום ואי רצון החברה להחליפו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית אתא כתובת:
מחסני חשמל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע בערך בצעתי רכישה גדולה ממחסני חשמל ובין הציוד שרכשתי היה גם מדפסת משולבת של חברת לקסמרק , המכשיר נרכש מתצוגה מאחר שהיה אחרון במלאי. לאחר שהתקנתי את המכשיר במשרדי החדש ונסיתי לתפעלו גיליתי כי המכשיר לא היה תקין, פניתי לחברת התמיכה של לקסמרק שניסו לעזור לי מאוד גם בהתקנה מחודשת של המכשיר אך ללא הועיל ואז אמרו לי כי יש צורך להביא את המכשיר למעבדה לתיקון כי המכשיר ככל הנראה לא תקין. נגשתי עם המכשיר חזרה למחסני החשמל כדי להחליפו במוצר אחר ושם טענו כי לא יכולים לקבל את המוצר חזרה מאחר והכנסתי את הדיו לתוך המדפסת, מצחיק - איך בדיוק אני אמורה להתקין מדפסת בלי להשתמש בדיו שלה??? הם כמובן לא הסכימו לקבל את המוצר בחזרה ושלחו אותי למעבדה בטענה שאין להם מה לעשות, אותם לא מעניין שכרגע אני "תקועה" ללא מדפסת וללא פקס וללא סורק. פשוט לא מעניין, אני רואה את העניין בחומרה רבה ובחוסר אכפתיות מהלקוח, זריקת האחריות על בעלי החברה של המדפסת אינה לקיחת אחריות נכונה של חנות גדולה כמו מחסני חשמל...
החלפת המכשיר במיידי פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה