|
|
|
|
|
|
מכשיר dvd מקליט L.G |
נושא התלונה: |
יום שישי 23 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
סניף ב"ש |
כתובת: |
ב"ש דרך חברון 21 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המכשיר נקנה 27.06.06 במחיר 1239 ש"ח.
כבר בשבועות הראשונים ההקלטה לא הייתה טובה
והוא נשלח לתיקון ,כעבור מס'שבועות חזר מתיקון אך הבעיות אך החמירו .
שוב הלך לתיקון ושוב חזר מקולקל .כל הנסיונות לשכנע את המוכרים שיחליפו את המשכשיר המקולקל נדחו בטענה שהם רק מתווכים ולא בעלים .
בתאריך 23/02/2007 השלח המכשיר לתיקון בפעם החמישית ונכון לרגע זה לא תוקן בעלי החנות בב"ש מסרבים להחליף את המכשיר בחדש למרות שמתאריך הקניה ועד היום המכשיר היה יותר זמן בתיקון מאשר אצלי בבית .
ברשותי מסמכים המאשרים את הטענות .
אני אוכל לסרוק ושלוח אם יש צורך
חשבונית מס' 5-225209 .
|
עוגמה ,בזבוז הרבה זמן |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר במכשיר חדש או קבלת כספי בחזרה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|