פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון במסגרת אחריות הנמשך למעלה מ48 יום נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
פינטו 20 צומת סגולה כתובת:
פינטו 20 צומת סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/12/2006 רכשנו נגן מתוצרת SANDISK במחיר 225 ש"ח בסניף הנ''ל.
בתאריך 23/03/2007 נתקל המכשיר בצורה שלא מאפשרת את השימוש בו כלל.
כמתבקש, נגשנו לסניף למסור את הנגן לתיקון במסגרת האחריות.
לאחר המתנה ממושכת ביותר (כ25 דקות) התפנה אלי נציג שירות שהסביר שהמכשיר הולך למעבדה וזה יכול לקחת פרק זמן ארוך של חודש ויותר. (אינני זוכר במדויק מה פרק הזמן שנקב , אני כן זוכר שהייתי מופתע מאורכו).
בטופס התיקון שנמסר לי מופיעה מסגרת עם הכיתוב הבא:
ללקוח ידוע כי יש באפשרותו לגשת ישירות לתחנת השירות.
הלקוח בחר להעביר המוצר דרכנו וידוע לו זמן כי זמן ההמתנה ארוך יותר.

תלונותי הן:
א. החברה, ביודעה כי הלקוח לא יפנה למעבדה פרטית, עקב היות המכשיר בתקופת אחריות, מרשה לעצמה למשוך את הלקוח במסירת המכשיר כחלק מתהליך התשה לקראת התקלה הבאה. כמו כן ודאי המעבדה מטפלת במכשירים אלו בעדיפות אחרונה, מה שמשפיע ישירות על תעריף השירות שהמעבדה תגבה מהחברה.
ב. למותר לציין כי נציג השירות לא הציע לי לגשת ישירות לתחנת השירות, וכתוצאה לקצר את זמן ההמתנה הארוך. מה שכמובן לא מנע מהחברה לציין זאת "בטופס התיקון" כברירת מחדל.
ברור לי שאם היה נאמר לי לפני תהליך המסירה, כי יש באפשרותי לגשת ישירות לתחנת השירות ולקצר את זמן ההמתנה הייתי עושה כך. היות וכאמור הייתי מופתע מאורכו.

אשמח לתגובה

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה