פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באחריות של שנה לתיקון מכשיר dvd נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף בר יהודה חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי מכשיר dvd. במהלך תקופת האחריות (שנה) הבאתי את המכשיר לתיקון בסניף ונאמר לי בהמשך שהבעיה היא בעינית האופטית ועל זה יש רק 4 חודשים אחריות וזה צריך לעלות כ100 שקלים כחצי ממכשיר דומה חדש. אני כמובן סרבתי בתוקף לשלם שכן לטענתי החברה הוליכה אותי שולל וגרמה לי להאמין שישנה אחריות מלאה של שנה על המכשיר ולא ידעה אותי במעמד הקניה שעל העינית יש רק 4 חודשים אחריות. החברה טוענת שהדבר רשום בחוברת האחריות שאינה ברשותי, שכן שמרתי רק את קבלת הקנייה שמנסיוני היא החשובה מהשתיים. אבל גם אם הדבר רשום האם ניחנתי בעיני רנטגן שמאפשרות לי לראות דרך קופסה ארוזה את האותיות הקטנות במהלך הקנייה ?
כנראה שלא, וחבל שמוכרי הרשת לא מיידעים את הציבור בנושא !
במהלך ההתקשרות דיברתי עם תמי אבוזגלו מנהלת שרות לקוחות בסניף בר יהודה בחיפה.
ובזבוז זמן רב ! סוג הנזק :
תיקון המכשיר ופיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה