שירות לקוי מחברת אמפא |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
אמפא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חצי שנה לערך לאחר קניית מקרר אפולו תדיראן ממחסני חשמל, התגלה סדק בדלת המקרר. טכנאי הגיע יחסית מהר וקבע שצריך להחליף את דלת המקרר. מצויידים בהמון סבלנות ודרך ארץ, המתנו בשקט, כאשר מדי חודש אנו מתקשרים לשירות הלקוחות ומבררים. בפעם הראשונה התבקשנו להמתין בסבלנות עד להגעת הדלת, בשיחה נוספת- לאחר שהבעתי את תלונותיי, אמרו שיחזרו אליי, וכמובן שלא חזרו. בשיחת טלפון אחרת נמסר לנו כי הדלת צריכה להגיע מחו"ל. שוחחנו גם עם אחראי מטעם שירות הלקוחות שהבטיח כי העניין יטופל. היום!!! נמסר לי כי אין דלת כזו לא במחסן וגם לא בהזמנה!
אחרי שהובטח לי כי יחזרו אליי ( וכמובן שלא חזרו), בקשתי לדבר עם אחראי, ביקשתי לקבל את טלפון המנכ"ל, טלפון מזכירת המנכל,- שום תשובה לא קיבלתי.
כן הסכימו לתת את שנו של המנכ"ל, וכתובת שירות הלקוחות.
עד היום, למקרר דלת פגומה, ולנו תחושת השפלה, עבודה בעיניים, זלזול, ולא פחות מזה- פשוט שיקרו ומשקרים אותנו כל פעם מחדש.
תאמרו את האמת, שאו בתוצאות- נעריך אתכם. נאמין לכם!!!
|
נזק כספי ואוליי טכני למקרר עצמו |
סוג הנזק : |
חברה בסדר גודל של אמפא לא צריכה שאומר לה מה הפיתרון! ראוי שתדע לבד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|