פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית צרכן, עיכוב החזר כספי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 127 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התלונה היא בשם דינה פרדס מרחוב ארבע עונות 16 לוד. טלפון 08-9241127
לבירור פרטים נוספים ניתן להתקשר אלי , תמר 054-9773842

ביום 15.10.07 רכשה דינה מכונת כביסה בסך 2790 ש"ח. היא שלמה בהמחאה לפרעון ביום 22.10.07
יום לפני הפרעון ב- 21.10 נכנסה לסניף בו רכשה, ברחוב יגאל אלון 127 בתל אביב, ובקשה לרכוש מכונת כביסה זולה יותר. הדגם שרצתה לא היה במלאי ולכן בקשה לבטל את העסקה כולה. הם טענו שאין היא יכולה לקבל את כספה במקום ועליה להמתין שבועיים, כי זו מדיניות הרשת. מנהל החנות מצידו אמר שאולי יוכל לזרז את ההחזר. כעבור כמה ימים נגשה שוב לברר מתי תוכל לקבל את ההחזר ושוב נדחתה. כעבור כמה ימים התקשרה שנית ואז נאמר לה שלא תוכל לקבל החזר אלא רק זיכוי. היא הגיעה בשלישית לחנות לבקש את כספה ולא זיכוי ואז בקשה ממנה המזכירה, או מנהלת החשבונות של החנות, בחורה בשם מורן לעזוב את החנות או שהם יקראו למשטרה.זאת בלווי התבטאויות מזלזלות ומעליבות. דינה הסכימה שיקראו למשטרה. הם לא קראו למשטרה. ואז נמסר לה שיתקשרו אליה כאשר ההמחאה תהיה מוכנה. ביום 17.11 קרוב לחודש לאחר ביטול העסקה התקשרו אליה לומר שהצ'ק מוכן.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
שקיפות, החזר כספי מיידי, ושלא ישקרו לצרכן פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה