פרטי התלונה

תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בשביל מה התעודת אחריות?? נושא התלונה:
שרון דקלה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מחסני חשמל סניף סגולה פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.1 רכשתי תנור אינפרא זק"ש מסניף מחסני חשמל הנמצא בצומת סגולה פ"ת. לאחר מספר חודשים הבחנתי שכל פח הפאנל של התנור מעלה חלודה ובאוגוסט הבאתי אותו לחנות לשם תיקון/החלפה.
מאחר ובשעת הקניה קיבלתי תעודת אחריות למשך שנה, ציפיתי שהבעיה תפתר.
בחנות נאמר לי כי התנור נשלח לתיקון והוא תקין לחלוטין ולא פתרו את הבעיה כלל!
בשביל מה התעודת אחריות בדיוק?!
בכלל לא הספקתי להנות מהתנור..
חשוב לי לציין כי עד למקרה זה הייתי לקוח קבוע בחנות ומאוד מרוצה מהשירות בעת הקניה.
רק חבל שכשבאמת יש בעיה, הם לא פותרים אותה כלל!

אני מאוד מאוד מאוכזב מהיחס והשירות וההתעלמות מהבעיה.
כספי ו סוג הנזק :
תיקון/החלפה של התנור פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה