|
|
|
|
|
|
תקלה בפלסמה טושיבה תחת אחריות - טיפול בבעיה |
נושא התלונה: |
כץ ליאור |
שם/כינוי: |
יום ראשון 25 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך בר יהודה 147 נשר |
כתובת: |
נשר חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי פלסמה טושיבה 42 אינץ בתאריך 11.4.2007. מספר חשבונית: 102-102024
הטלויזיה התקלקלה ופניתי בסוף נובמבר לג.מ. מהנדסים - שהם נותני השרות והאחריות למכשיר זה מטעם מחסני חשמל.לאחר שבוע שלחו לי טכנאי ממעבדה אחרת בחיפה שלקח לי את המכשיר. לאחר שבוע נוסף-נאמר לי מהמעבדה שהמכשיר נשלח למעבדה ראשית של ג.מ. מהנדסים במרכז כי הם לא יכלו לתקן. עבר עוד שבוע וחצי ולאחר אין סוף פניות נאמר לי ע"י דניאלה מהשרות של ג.מ.מהנדסים שהם לא יכולים לתקן ושלחו פקס אישור למיכל מהנהלת מחסני חשמל בתל אביב, שיחליפו לי את המכשיר. פניתי למחסני חשמל בנשר-חיפה ושם דיברתי עם תמי, מנהלת שרות לקוחות . היא אמרה שתבדוק ושאני טועה- הם לא יחליפו לי המכשיר אבל היא תחזור אלי. מאז עבר עוד שבוע וחצי - ואין תגובה יותר ממחסני חשמל. שורה תחתונה: אני כחמישה שבועות ללא מכשיר - ועדיין לא ידוע לי מה יהיה בגורלו ומתי אקבל סופסוף את המכשיר שלי מתוקן או חדש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מכשיר חדש, לא מתוקן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|